بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

فرم پیشنهاد بیمه

فرم پیشنهاد بیمه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • فرم پیشنهاد بیمه چیست؟

    حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که به نمایندگی های بیمه ما مراجعه کرده اید یا با آنها تماس گرفته اید و از شما سوالاتی را پرسیده اند و گفته اند برای تکمیل فرم پیشنهاد بیمه نامه است و یا گفته اند که با اطلاعات شما فرم پیشنهاد را پر میکنند و اگر به صورت تلفنی تماس گرفته باشید به صورت فایل عکس آن را برای شما در فضای مجازی ارسال میکنند و اگر به صورت حضوری مراجعه کرده اید جلوی خودتان فرم پیشنهاد مربوط به بیمه نامه، بیمه ما را تکمیل میکنند .

    و از شما میخواهند در صورت درست بودن اطلاعات آن را امضا کنید که این امضای شما به معنی درست بودن اطلاعات در فرم پیشنهاد بیمه ما است. حتما برای شما سوال پیش آمده که این فرم پیشنهاد چیست و چرا باید قبل از ثبت بیمه نامه، فرم پیشنهاد مربوط به آن را پر کرد؟ در این مقاله که در سایت بیمه ما قرار میدهیم قصد داریم تا توضیحی درباره فرم پیشنهاد بیمه و کاربرد آن به شما بدهیم تا با بیمه بهتر و بیشتر آشنا شوید.

    در اغلب رشته‌های بیمه در شرکت های مختلف بیمه ای که بیمه ما یکی از آنها است، بیمه‌ گر ورقه مخصوص چاپی را که پیشنهاد بیمه نامه، نامیده می‌شود در اختیار بیمه ‌گذار قرار میدهد که او با تکمیل برگه پیشنهاد (فرم پیشنهاد) شرایط و خصوصیات آنچه را که می‌خواهد بیمه کند را در اختیار بیمه ‌گر که همان شرکت بیمه ما است می ‌گذارد.

    فرم پیشنهاد بیمه
    فرم پیشنهاد بیمه| فرم پیشنهاد بیمه چیست؟| فرم پیشنهاد|طریقه تکمیل فرم پیشنهاد بیمه|

    لازم به ذکر است که بیمه ‌گر نیز حق دارد اطلاعاتی را که برای ارزیابی خطر مورد نظر که میخواهد بیمه شود ضروری تشخیص می‌دهد به دست آورد هر چند درخصوص بیمه‌ نامه‌ها با مبلغ پایین بیمه معمولا بیمه ‌گر به اطلاعات داده شده در برگه پیشنهاد بیمه‌گذار بسنده میکند. در ضمن بعضی از اطلاعات درج شده در برگه پیشنهاد را تنها بیمه‌ گذار دارد و بیمه‌ گر که همان شرکت بیمه ما است به راحتی نمی ‌تواند آنها را به دست آورد؛

    مانند اطلاع از بیماریهای موروثی و مشکلات بدنی جهت صدور بیمه عمر، اما اهمیت دقت و صحت در پاسخگویی به سوالات برگه پیشنهاد مذکور در واقع اساس شرایط قرارداد بیمه‌ ای است که بعداً صادر می‌گردد و اگر این اطلاعات کم باشد و یا به اشتباه به آن پاسخ داده شود بعد از اتفاق افتادن حادثه و بررسی کارشناسان و کشف مورد مشکوک که در بیمه نامه به اشتباه توسط بیمه گذار گفته شده است آن قسمت مورد نظر حذف میشود و شامل پرداخت خسارت قرار نمیگیرد.

    دادن پیشنهاد بیمه مورد نظر به شرکت بیمه  به تنهایی برای هیچ یک از طرفین یعنی بیمه گذار و بیمه گر تعهدی ایجاد نمیکند و همانطور که بیمه ‌گر حق دارد درخواست پیشنهاد دهنده را غیر قابل قبول اعلام کند و یا آن را رد کند بیمه ‌گذار نیز می‌تواند از پیشنهاد خود منصرف شود، اما در صورت صدور بیمه ‌نامه مطالب درج شده در برگه فرم پیشنهاد بیمه نامه برای بیمه ‌گذار الزامی داشته باشد و پیشنهاد ذکر شده در بیمه نامه جزء موارد اصلی قرارداد محسوب می‌شود و در صورتی که با دقت و صحت و از روی حسن نیت و راستگویی کامل به مطالب آن پاسخ داده نشود، ضمانت اجراهای مختلفی را برای بیمه‌ گذار در پی خواهد داشت.

    فرم های پیشنهاد معمولا به صورت چاپی در اختیار بیمه گذار قرار میگیرند ولی بیمه گذاران محترم بیمه ما میتوانند با مراجعه به سایت www.bimema.ir  و مراجعه به بخش فرم های پیشنهاد بیمه ما از اطلاعات لازم برای پر کردن فرم پیشنهاد اطلاع پیدا کنند و برای درخواست بیمه نامه همه اطلاعات را به صورت کامل از قبل مهیا کنند. توجه داشته باشید که پر کردن فرم پیشنهاد بیمه ما قبل از صادر شدن بیمه نامه مورد نظر ضروری است.

     

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x