بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

نحوه عکس گرفتن ماشین برای بیمه بدنه!

عکس گرفتن ماشین برای بیمه بدنه
3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • نحوه عکس گرفتن ماشین برای بیمه بدنه!

    Capturing photo of Car for Car Insurance

    بیمه می تواند خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی را جبران نماید. نخستین ‌بار بیمه در آمریکا برای خودروها ارائه شد. در عصر حاضر استفاده از خدمات بیمه اتومبیل بسیار رایج و ضروری است. هنگامی که خودرو می خرید، باید سریع به فکر تهیه بیمه برای خودروی خود باشید، تصادف غیر قابل پیش بینی است

    و می‌تواند برای هر راننده‌ای اتفاق بیافتد که هم خسارت جانی و هم خسارت مالی به بار می آورد. پس در این حالت وجود پشتوانه‌ای برای حمایت مالی از راننده بعد از تصادف ضروری است. انواع مختلف بیمه‌های خودرو می‌توانند خسارت‌های به‌بارآمده در انواع حوادث را جبران کنند.

    بیمه های ماشین عبارتند از:

    • بیمه بدنه خودرو
    • بیمه شخص ثالث
    • بیمه حوادث راننده
    • بیمه خودرو بین‌المللی

     

    بیمه شخص ثالث

    برای بهتر دانستن بیمه شخص ثالث باید اینطور فرض کنیم در واقع وقتی صحبت از بیمه شخص ثالث و اتومبیل می شود ماجرا طوری است که سه طرف در آن حضور دارند، شخص اول مالک خودرو، و شخص دوم شرکت بیمه می باشد و در حادثه ای که پیش آمده شخصی است که آسیب دیده است شخص ثالث می باشد. بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری است که تمام شرکت های بیمه به ویژه شرکت بیمه “ما” این بیمه را ارائه می کنند. که موارد زیر را تحت پوشش قرار می دهد:

    بیمه حوادث راننده

    بیمه حوادث راننده نوعی بیمه است که حوادثی را که برای راننده رخ می دهد تحت پوشش قرار می دهد و مهم نیست که راننده مقصر است یا خیر در هر صورت این بیمه خسارت وارد شده بر راننده را باید جبران کند. اما نکته مهم اینجاست که این بیمه تنها خسارت های جانی را بر می گیرد و خسارت های مالی را در بر نمی گیرد.

    عکس گرفتن ماشین برای بیمه بدنه
    عکس گرفتن ماشین برای بیمه بدنه

    بیمه خودروی بین‌الملل

    بیمه خودرو بین المللی نوعی بیمه از زیر شاخه های بیمه شخص ثالث است که در 48 کشور قابل قبول است نام دیگر این بیمه، بیمه کارت سبز خودرو نیز است. در صورتی که در کشور دیگری سفر کرده اید و برایتان در رانندگی حادثه ای پیش بیاید این بیمه نامه آن خسارت را در چارچوب اختیارات و قوانینش تقبل کرده و جبران خسارت می کند.

    بیمه بدنه اتومبیل:

    بیمه نامه بدنه اتومبیل برعکس بیمه شخص ثالث،  بیمه اختیاری است. این بیمه‌ یکی از انواع بیمه‌های اموال متعلق به ‌وسایل‌ نقلیه است. بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت مبلغ مشخصی به عنوان حق‌بیمه به شرکت بیمه، وسیله‌ نقلیه خود را در برابر خطرات و خسارت های سرقت کلی، آتش سوزی، انفجار،   تصادفات رانندگی، دستمزد و ارزش قطعات و لوازم یدکی اتومبیل تحت پوشش قرار دهد.

    همچنان باید این را نیز بدانیم که بیمه اتومبیل تنها شامل اتومبیل‌ها نیست و کامیون، موتورسیکلت و به طور کلی انواع وسایل نقلیه جاده‌ای را در بر می‌گیرد.

    اهمیت بیمه بدنه خودرو را با توجه به اجتناب ناپذیر بودن حوادث رانندگی و گران بودن خودرو و قطعات یدکی آن نمی توان نادیده گرفت. به این لحاظ خرید بیمه بدنه خودرو را ما به شما توصیه میکنیم.

    در حال حاضر که قیمت ها سر به فلک کشیده از مزیت های بیمه بدنه اتومبیل این است که این بیمه طوری است که شخص زیان دیده بتواند خسارت های وارده شده بدنه خودروی خود را جبران کند. پس خرید این بیمه کاملاً ضروری است.

    گرفتن عکس بیمه ماشین

    Capturing photo of Car for Car Insurance

    عکس گرفتن از خودرو برای بیمه بدنه:

    • نمای خودرو از جلو
    • نمای خودرو از پشت یا همان پشت خودرو
    • جزئیات خودرو

     

    نحوه عکس گرفتن مشتری از خودرو برای بیمه بدنه:

    کارشناس شرکت بیمه برای اینکه از سلامت خودرو شما مطمئن شود قبل از تهیه بیمه نامه بدنه، تعدادی عکس خودرو شما را از شما می‌خواهد تا برای آن ها بفرستید. در زیر برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه باید این کار را انجام داد.

    برای خرید بیمه بدنه به صورت آنلاین شما خود می توانید عکاسی خودرو خود را انجام دهید. برای این کار به نکات زیر توجه کنید:

    • هوا صاف و آفتابی باشد
    • ماشین باید کاملاً تمیز باشد
    • ماشین در فضای بسته یا مسقف نباشد
    • عکس باید توسط گوشی اما با کیفیت بالا گرفته شود
    • تا فاصله دو متری خودرو، هیچ شی اضافی و یا هم سایه آن شی چون جدول، سطل آشغال، درخت و … وجود نداشته باشد
    • در هنگام عکس برداری کیلومتر خودرو روشن باشد
    • سویچ و حرکت کیلومتر شمار در عکس دیده شوند
    • عکس نمای جلو باید طوری باشد که سقف ماشین و پلاک آن به طور کامل در عکس دیده شود.
    • در عکس نمای پشت خودرو نیز مانند نمای جلو، سقف و پلاک عقب به طور کامل در عکس دیده شوند.
    • در بیشتر مواقع عکس شماره شاسی و شماره موتور، چرخ های خودرو و لاستیک زاپاس نیز ضروری است.
    • از هر چهارگوشه خودرو طوری که دو سمت ماشین همراه با پلاک مشخص باشد.
    • آیینه باز باشد و تمام شیشه ها نیز بالا باشد.
    عکس گرفتن ماشین برای بیمه بدنه
    عکس گرفتن ماشین برای بیمه بدنه

    برای خرید آنلاین بیمه ماشین، شما می توانید به وبسایت شرکت بیمه ما: (https://bimema.ir/) مراجعه کنید و یا هم با شماره های درج شده در وبسایت تماس گرفته و با مشاوران و کارشناسان ما در مورد انواع بیمه اتومبیل صحبت کرده تا شما را راهنمایی کنند. شرکت بیمه “ما” پرداخت خسارت بالاتری دارد و همواره از زمان تاسیس تا به حال یازده سال متوالی دارای رتبه توانگری مالی یک بوده و بالاترین میزان خسارت ها را در مدت زمان کوتاهی پرداخت کرده است.

    علاوه بر این هزینه بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث در شرکت بیمه ما بسیار پایین تر از دیگر شرکت های بیمه است که همین باعث محبوبیت بالای بیمه بدنه این شرکت شده است.

    خدمات بیمه اتومبیل ما با مزیت های ویژه یک پوشش بیمه‌ای کامل محسوب می‌شود که خیال شما را از بابت خسارت ها و هزینه‌های مالی مرتبط با حوادث رانندگی راحت می‌کند.

    برای خرید بیمه نامه بدنه و شخص ثالث از شرکت بیمه ما میتوانید با شماره های موجود در سایت بیمه ما (www.bimema.ir) تماس حاصل فرمایید و یا در شبکه های اجتماعی برای ما پیام بگذارید تا مشاوران و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بیگرند تا درباره خرید بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، شما را راهنمایی کنند و در اسرع وقت بیمه نامه مورد نظر برای شما صادر گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    3 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    3 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x