بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

سایت رسمی بیمه ما

سایت رسمی بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • سایت رسمی بیمه ما

    بیمه گذاران شرکت بیمه ما و حتی افرادی که به تازگی قصد دارند خود را در این شرکت بیمه کنند نیاز دارند که از روش های پرداخت و شرایط بیمه نامه ها و از چگونگی دریافت این بیمه نامه ها اطلاعات به دست آورند به همین دلیل نیاز به سایتی است که تمامی شرایط بیمه ای در آن وجود داشته باشد و اخبار روز درباره این بیمه و تخفیفات و افتخار آفرینی ها در آن ذکر شود.

    همچنین بیمه گذاران باید بتوانند از طریق سایت این شرکت یعنی بیمه ما با مشاوران این شرکت تماس بگیرند و ابهاماتی که درباره بیمه نامه ها و شرایط بیمه نامه ها برایشان به وجود آمده است را بر طرف کنند،

    از این رو یکی از نمایندگی های برتر بیمه ما که افتخارات زیادی را برای این شرکت به ارمغان آورده است سایتی را تاسیس کرده که در آن مطالب مربوط به بیمه نامه ها و شرایط دریافت بیمه نامه و تمامی مواردی که این بیمه نامه ها در بر میگیرند و مواردی که بیمه نامه ها شامل آن نمیشود را میتوانید مشاهده کند.

    در این سایت رسمی بیمه ما متقاضیان بیمه عمر میتوانند در صفحه مشخص شده در سایت بیمه عمر مورد نظر خود را بر اساس مبلغ و پوشش هایی که میخواهند برای سال های مختلف استعلام بگیرند. در سایت اصلی بیمه ما خبرهایی مانند میزان پرداخت سود سالانه و افتخاراتی که بیمه ما در آن سهمی داشته است را برای بیمه گذاران عزیز قرار داده ایم. در سایت بیمه ما میتوانید سوالات متداولی که برای شما در مورد بیمه های عمر و سرمایه گذاری و بیمه آتش سوزی پیش می آید را مطالعه کنید.

    در سایت رسمی نمایندگی برتر بیمه ما علاوه بر اینکه میتوانید از شرایط بیمه نامه های مختلف این بیمه اطلاع پیدا کنید؛ متقاضیان دریافت نمایندگی هم میتوانند جهت دریافت نمایندگی در شهر های مختلف ایران در قسمت مورد نظر مشخصات خود را ارائه دهند تا برای مصاحبه با آنها تماس گرفته شود و در صورت قبولی در مصاحبه نمونه سوالات آزمون برای آنها ارسال شود.

    سایت رسمی بیمه ما
    سایت رسمی بیمه ما| سایت بیمه ما| سایت رسمی شرکت بیمه ما| سایت شرکت بیمه ما

    همچنین راهنمایی های لازم برای ثبت نام در آزمون بیمه ما که در در فواصل زمانی کوتاه انجام میشود راهنمایی دریافت کنند. و البته لیست بیمارستان های طرف قرارداد با شرکت بیمه ما در این سایت وجود دارد.

    شرکت بیمه ما که پشتوانه قوی مانند بانک ملت دارد و در سال 1399 بالاترین نرخ سود مشارکت در منافع بیمه های عمر و سرمایه گذاری یعنی 41 درصد را به حساب بیمه گذاران خود واریز کرده است در زمینه های زیر فعالیت دارد:

    بیمه آتش سوزی، انواع بیمه اشخاص، بیمه اتومبیل که شامل بیمه بدنه خودرو و بیمه شخص ثالث، بیمه انرژی، بیمه باربری کشتی و هواپیما، بیمه مهندسی که شامل موارد مختلفی میشود، بیمه خاص، بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف مسئولیت مانند بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان، بیمه مسئولیت پزشکان و…

    در سایت بیمه ما؛ فایل های تصویری وجود دارد که بیمه گذاران و یا متقاضیان دریافت نمایندگی میتوانند آنها را تماشا کنند. حتی در این سایت ها راه های پرداخت و روش تکمیل  کردن فرم های مختلف برای شما به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده است که میتوانید به راحتی همراه با این ویدئوها مرحله به مرحله کارهای خود را به سادگی انجام دهید.

    علاوه بر سایت اصلی بیمه ما که نشانی آن www.bimema.ir  است میتوانید با مراجعه به سایت www.life.bimehma.ir  از میزان سرمایه و سود و زمان های دقیق پرداخت اقساط بیمه های عمر و سرمایه گذاری آگاهی کسب کند و در زمان واریز اقساط و حق بیمه شناسه کاربری خود را از اطلاعات موجود در این سایت برداشت کنید.
    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x