بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

مشاوره و خرید بیمه عمر بیمه ما

خرید بیمه عمر بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • مشاوره و خرید بیمه عمر بیمه ما

    امروزه به دلیل زیاد شدن تعداد شرکت های بیمه خصوصی، انتخاب و خرید بیمه نامه از یک شرکت بیمه ای خاص برای مردم بسیار سخت شده است زیرا شرکت های بیمه ای مختلف به دلیل داشتن شرایط و پشتوانه های گوناگون و پوشش های بیمه ای مختلفی که ارائه میدهند باعث  سردرگمی مردم می شوند.

    اما در این بین شرکت بیمه ای میتواند بهترین خدمات را به بیمه گذاران خود در آینده ارائه دهد که از همان ابتدا مشاوره خوبی برای خرید بیمه نامه به آنها ارائه دهد و با آنها رو راست باشد و در زمان فروش بیمه نامه حقیقت را به آنها بگوید.

    این مورد برای خرید بیمه های عمر و تکمیلی ضرورت بیشتری پیدا میکند زیرا این بیمه نامه برای سلامت جان مردم هستند و بیمه گذاران در زمان خرید بیمه های عمر و سرمایه گذاری برای پرداخت خسارت در زمان حادثه و مشکل روی شرکت بیمه ای خود حساب می کنند و اگر در یکی از  موارد حتی در زمان بستری شرکت بیمه مورد نظر به درستی  خسارت را پرداخت نکند باعث بی اعتمادی  بیمه گذار می شود.

    خرید بیمه عمر بیمه ما
    خرید بیمه عمر بیمه ما| خرید بهترین بیمه عمر| مشاوره درباره بهترین بیمه عمر| بیمه عمر و سرمایه گذاری|

    از این رو شرکت بیمه ما به تمامی نمایندگان و فروشندگان بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری و تکمیل و دیگر بیمه نامه ها اصرار دارد که تمامی حقیقت را حتی پوشش هایی که شامل حال بیمه گذار نمی شود را در همان ابتدای خرید به بیمه گذار بگویند.

    البته اصل دیگری که مشاوران بیمه ما باید آن را رعایت کنند، گفتن درست سود پرداختی بعد از سال های متمادی داشتن بیمه نامه است، زیرا بیمه گذاران برای آینده خود این بیمه نامه را خریداری میکنند و به مستمری که بعد از 10 تا 30 سال میتوانند از آن استفاده کنند دلخوش هستند.

    زمانی که شما از طریق شماره های این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل می فرمایید میتوانید رشته مورد نظر بیمه ای که قصد خرید بیمه نامه از آن را دارید را به مشاوران بگویید تا بتوانند به درستی و به صورت کامل  مشاوره برای خرید بیمه نامه مورد نظر را از بیمه ما به شما ارائه دهند.

    خرید بیمه عمر بیمه ما
    خرید بیمه عمر بیمه ما| خرید بهترین بیمه عمر| مشاوره درباره بهترین بیمه عمر| بیمه عمر و سرمایه گذاری|

    به دلیل اینکه بیشترین سوالی که از مشاوران ما میشود درباره بیمه عمر و تکمیلی است در این نوشته پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری را برای شما شرح میدهیم:

    پوشش های اصلی بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    1. سرمایه فوت به هر علت یا فوت طبیعی:

    در صورت فوت بیمه‌ شده اصلی، بیمه‌ گر یعنی همان شرکت بیمه موظف است مبلغی را به بازماندگان او پرداخت کند که بر اساس مبلغ پرداختی حق بیمه تعیین میشود. اما به طور کلی در صورت فوت بیمه ‌شده بر اثر مرگ طبیعی و نه حادثه، حدوداً مبلغی به میزان 1 تا 40 برابر حق‌ بیمه پرداختی سالانه، سرمایه فوت به بازماندگان وی تعلق می‌گیرد.

    سرمایه فوت را نیز می‌توان مانند حق بیمه، به طور سالانه افزایش داد که در بیمه نامه خود میتوانید این گزینه را انتخاب کنید. این مبلغ بدون نیاز به انحصار وراثت به ذی‌نفعانی که بیمه‌گذار پیش ‌تر در بیمه نامه و در قسمت مخصوص تعیین کرده است به نسبت های که باز هم خود بیمه گذار تعیین میکند تعلق می‌گیرد. در صورتی که بیمه‌گذار ذی‌ نفعان را تعیین نکرده باشد، سرمایه فوت به وراث قانونی پس از انحصار ورثه پرداخت خواهد شد.

    1. دریافت مستمری بازنشستگی:

    پس از پایان قرارداد و یا بازخرید قرارداد توسط شخص بیمه گذار، اندوخته هم به صورت یک ‌جا، هم به صورت مستمری بازنشستگی و هم ترکیبی از این دو قابل دریافت است. با گذشت حداقل ده سال از مدت قرارداد بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه ما، فرد می‌تواند برای دریافت مستمری بازنشستگی خود اقدام کند.

    میزان دریافت مستمری به مبلغ اندوخته، نحوه عقد‌ قرارداد و سن بیمه ‌شده بستگی دارد. مستمری بازنشستگی می‌تواند به چندین شکل و با شرایط مختلفی پرداخت شود. برای نمونه به صورت مادام‌العمر یا در مدت معین. برای هر دو حالت دریافت مستمری نیز می‌توان شرط حیات بیمه شده را منظور کرد. در واقع تعیین شود که پرداخت مستمری با فوت بیمه ‌‌شده قطع می‌شود یا پرداخت به ذی ‌نفعان وی ادامه دارد.

    خرید بیمه عمر بیمه ما
    خرید بیمه عمر بیمه ما| خرید بهترین بیمه عمر| مشاوره درباره بهترین بیمه عمر| بیمه عمر و سرمایه گذاری|
    1. دریافت وام بدون ضامن:

    بعد از گذشت حدود 2 سال از تاریخ صدور بیمه نامه و پرداخت اولین قسط شما میتوانید از اندوخته بیمه عمر خود به میزان 90 درصد وام دریافت کنید. که این وام نیاز به هیچ ضامن و چک و… ندارد و تنها ضامن شما نزد شرکت بیمه سند بیمه عمر و سرمایه گذاری شماست.

    بعد از دریافت وام باید تا مدت دو سال آن را بازگردانید تا از مبلغ اندوخته پایان قرارداد شما کم نشود و همچنین با زودتر بازگرداندن وام به مبلغ اندوخته شما سود روزشمار تعلق میگیرد که بسیار مهم است و تاثیر بالایی در مبلغ پایانی قرارداد شما دارد.

    پوشش های فرعی بیمه عمر و سرمایه گذاری:

    1. سرمایه فوت در اثر حادثه:

    اگر فرد بیمه گذار بر اثر حادثه ای مانند تصادف، پرت شدن از ارتفاع، آتش سوزی و…. جان خود را از دست بدهد با انتخاب این پوشش، در صورت فوت بیمه‌ شده بر اثر حادثه، مبلغی بین 1 تا 4 برابر سرمایه فوت طبیعی به ‌اضافه‌ ی سرمایه اصلی که همان سرمایه فوت طبیعی که در بالا توضیح دادیم میباشد به بازماندگان وی که در بیمه نامه مشخص شده است پرداخت میشود.

    1. پوشش امراض خاص:

    این پوشش محدود به بیماری‌های خاصی مانند انواع سرطان، سکته قلبی و مغزی، عمل قلب باز و پیوند اعضای اصلی بدن است که در یک نوشته جدا به طور کامل به آن پرداختیم. در تمامی شرکت‌های بیمه، این 5 بیماری بعنوان امراض خاص لحاظ می ‌شوند و این امراض تحت پوشش آن‌ها قرار دارد.

    اما نحوه عملکرد این شرکت‌ها در مواردی متفاوت است. در شرکت بیمه ما هر سال میتوان به میزان سرمایه مشخص شده در بیمه نامه از این پوشش استفاده کرد که البته در دیگر شرکت ها تنها یکبار در تمام دوران بیمه نامه میتوانید این پوشش را استفاده کنید.

    1. نقص عضو کلی و جزئی در اثر حادثه:

    در صورت بروز حادثه، با تائید پزشک معتمد شرکت بیمه، در صورت نقص‌عضو کلی و جزئی، بیمه‌گذار می‌تواند تا 100 درصد سرمایه فوت عادی را دریافت کند. البته برای این پوشش حتما باید پوشش فوت در اثر حادثه را داشته باشید.

    خرید بیمه عمر بیمه ما
    خرید بیمه عمر بیمه ما| خرید بهترین بیمه عمر| مشاوره درباره بهترین بیمه عمر| بیمه عمر و سرمایه گذاری|
    1. هزینه پزشکی در اثر حادثه:

    این پوشش به منظور تامین هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه ارائه می‌شود و نه هزینه های پزشکی معمولی مانند تامین اجتماعی. در صورت بروز حادثه و بستری شدن در بیمارستان، هزینه‌های پزشکی بیمه‌گذار پرداخت می‌شود. برای دریافت این پوشش، لازم است که پوشش فوت ناشی از حادثه را دریافت کرده باشید. این پوشش در بیمه ما 20 درصد سرمایه فوت به هر علت است.

    1. معافیت از پرداخت هزینه بیمه عمر در صورت از کار افتادگی دائم بر اثر حادثه:

    در صورت از کار افتادگی بیمه‌گذار، چنانچه پوشش معافیت و دریافت مستمری در صورت ازکارافتادگی را خریداری کرده باشد، فرد می‌تواند علاوه بر دریافت مستمری یا غرامت از کارافتادگی، از ادامه پرداخت حق بیمه‌ تا پایان قرارداد معاف گردد. بنابراین، اگر بیمه ‌شده بر اثر حادثه به ‌طورکلی ازکارافتاده شود، در واقع نتواند به شغل فعلی خود ادامه دهد، دیگر نیازی به پرداخت حق بیمه عمر ندارد.

    1. دریافت مستمری از کار افتادگی:

    در صورتی که به دلیل از کارافتادگی شخص از پرداخت حق بیمه معاف شود، نه تنها سالیانه حق بیمه به شرکت پرداخت نمی‌کند، بلکه می‌تواند بین1 تا 3 برابر آخرین حق بیمه پرداختی خود را سالیانه مستمری دریافت کند. و این مورد تا رسیدن به 60 سال یا به مدت 10 سال است.

    همچنین بعد از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما میتوانید بیمه تکمیلی انفرادی را برای خود و خانواده خود تهیه کنید تا یک بیمه کامل برای تمامی مشکلات و حوادث آینده خود داشته باشد.

    برای دریافت مشاوره بیشتر و خرید بیمه عمر و سرمایه گذرای و تکمیل و دریافت بیمه آتش سوزی رایگان منازل مسکونی همین حالا با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x