بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

جدول بیمه عمر

جدول بیمه عمر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • جدول بیمه عمر،تعهدات بیمه گر و بیمه گذاری در بیمه عمر چیست؟

    بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه ما یک قرارداد بلند مدت است که بر اساس مواردی که در آنجا ذکر شده است، زندگی  و حیات و حتی بعد از مرگ بیمه گذار را مورد پوشش بیمه قرار میدهد. فرد بیمه گذار میتواند در زمان حیات از تمامی پوشش های حوادث و همچنین وام بیمه عمر استفاده کند و بعد از فوت نیز مبلغ سرمایه فوت که در چند سال بیمه ای پرداخت کرده است به بازماندگان و ذی نفعان او پرداخت شود.

    در قبال خدماتی که شرکت بیمه به بیمه گذار عمر و سرمایه گذاری ارائه میدهد، باید مبلغی به عنوان حق بیمه که  بنا به درخواست خود فرد در ابتدای قرارداد مشخص میشود پرداخت کند.

    شرکت بیمه با سرمایه گذاری این حق بیمه ها در کارها و فعالیت های عمرانی و سازندگی و سود کردن در این سرمایه گذاری ها مبلغی را به عنوان سود به بیمه گذاران خود میدهد که در شرکت بیمه ما این سود در پایان هر سال بیمه ای به حساب بیمه گذار واریز میشود و در شرکت های دیگر در پایان هر قرارداد و زمان فسخ برای هرسال محاسبه شده و به حساب بیمه گذاران واریز میشود و اینگونه هیچ سودی به این سود بیمه ای تعلق نمیگیرد.

    برای اینکه بتوانید قبل از خرید بیمه نامه مورد نظر خود مبالغ و پوشش ها را متوجه شوید بهتر است جدول پیش بینی تعهدات بیمه ما را از قسمت دسترسی مشتریان در سایت www.bimema.ir   بر اساس مبلغ دلخواه و سن خود پر کنید تا مبلغ اندوخته خود در هر یک از 30 سال و پایان قرارداد بیمه ای متوجه شوید. حتی میتوانید جدول های گوناگون با قیمت های متفاوت را برای خود انتخاب کنید و با هم مقایسه کنید و بهترین بیمه نامه را برای خود پیدا کنید.

    در اینجا توضیحاتی درباره ستون های جدول پیش بینی تعهدات بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما به شما میدهیم تا در زمان دریافت این جدول متوجه منظور هر یک از نوشته های ستون های آن بشوید.

    1. سال بیمه :

    این قسمت نشان دهنده این است که در کدام سال بیمه ای قرار دارید.

    سن بیمه شده:

    سن فردی که بیمه شده را در این ستون نماش میدهند تا بدانید در چند سالگی چه مبلغی میتوانید برداشت کنید.

    حق بیمه اصلی:

    در این قسمت مقدار حق بیمه‌ای که در طول هر سال باید پرداخت کنید را به شما نشان می‌دهد. در صورتی که بیمه‌گزار از پوشش‌های تکمیلی استفاده کند مقداری از حق بیمه‌های واریزی صرف هزینه ریسک این پوشش‌ها خواهد شد. در این ستون حق بیمه‌های پرداختی بدون احتساب هزینه ریسک پوشش‌های تکمیلی و اضافی در نظر گرفته شده است.

    سرمایه فوت به هرعلت:

    ضریب سرمایه فوت که در زمان استعلام تعیین کرده‌اید در این قسمت اثرگذار است و بر اساس آن در این ستون می‌توانید مقدار دقیق سرمایه فوت را ببینید. این مبلغ در صورت فوت بیمه‌گزار به ذی‌نفع و یا خانواده او پرداخت خواهد شد.

    سرمایه فوت در اثر حادثه:

    اگر شما خدایی ناکرده در اثر حادثه ای مانند تصادف فوت کنید مبلغ ذکر شده در این قسمت با مبلغ سرمایه فوت به هر علت جمع شده و بیمه بازماندگان شما پرداخت میشود.

    سرمایه نقص عضو:

    اگر بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد دچار نقص عضو و ازکارافتادگی شود این خسارت را دریافت می‌ کند. در صورت بروز این مشکل فرد از پرداخت حق بیمه معاف میشود.

    سرمایه هزینه پزشکی ناشی از حادثه:

    هر زمان که بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد و در اثر حوادث در بیمارستان بستری شود و از مدت زمان بستری او در بیمارستان و مراکز پزشکی 24 ساعت بگذرد یا از امکانات درمانی استفاده کند، مقداری از این هزینه‌ها به وسیله این پوشش پرداخت می‌شود و در اصل این پوشش مانند بیمه تکمیلی است که تنها در زمان حادثه استفاده میشود.

    پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه:

    این پوشش برای رفاه حال بیمه‌ گذاری که در اثر حوادث دچار ازکارافتادگی شده است ارائه می‌ شود. با این پوشش بیمه‌ گذار از پرداخت حق بیمه‌های باقی ‌مانده معاف می‌شود در حالی که می ‌تواند همانند قبل از امکانات بیمه عمر استفاده کرده و بیمه ‌نامه فسخ نمی‌شود و بدون تغییر در مفاد آن تا پایان مدت ‌زمان خود معتبر و قابل استفاده خواهد بود.

    جدول بیمه عمر
    جدول بیمه عمر| توضیحات بیمه عمر و سرمایه گذاری| جدول تعهدات بیمه گزار و بیمه گر|

    پوشش مستمری از کار افتادگی:

    در این پوشش فردی که از کار افتاده شده است میتواند به طور موقت یا دائم از این پوشش استفاده کند و مبلغ مشخص شده در این ستون را به صورت مستمری دریافت کند.

    سرمایه امراض خاص:

    زمانی که بیمه‌گزار عمل قلب باز و یا پیوند اعضا اصلی بدن را انجام دهد و یا دچار سکته مغزی، سکته قلبی و سرطان گردد، سرمایه امراض خاص به وی تعلق می‌گیرد. بیمه گذار میتواند در هر سال بیمه ای به میزان مبلغ پوشش امراض خاص موجود در این ستون دریافت کند.

    مجموعه حق بیمه پوشش های اضافی:

    در این قسمت حق بیمه ‌ای که سالانه بابت هزینه ریسک و ارائه پوشش‌های تکمیلی که در بالا آنها را توضیح دادیم به بیمه‌گذار نشان داده می‌شود. بیمه‌گذار می‌تواند تعیین کند که این مقدار از حق بیمه‌های پرداختی کسر شود و یا جداگانه محاسبه گردد. که معمولا این حق بیمه به صورت جداگانه پرداخت میشود زیرا مبلغ آن بسیار کم است.

    حق بیمه پرداختی سال:

    تمام حق بیمه‌ای که بیمه‌گذار باید پرداخت کند که هم شامل حق بیمه سالانه بدون پوشش تکمیلی و هم مجموع حق بیمه‌های سالانه پوشش‌های تکمیلی می‌شود در اینجا نشان داده شده است. مبلغ پرداختی حق بیمه در هر سالی کاملا مشخص است.

    مبلغ قسط در هر سال:

    مبالغی که به عنوان حق بیمه تعیین کرده‌اید و باید پرداخت کنید را در اینجا می‌توانید ببینید.

    حق بیمه تجمعی:

    این ستون نشان میدهد شما مثلا تا سال سوم چه مقدار حق بیمه

     

    پرداخت کرده اید.

    اندوخته 10/13/16 درصد:

    این قسمت مربوط به سودی است که از طریق بیمه مرکزی تعیین شده و شرکت بیمه موظف است که آن را پرداخت کند.

    ارزش بازخرید تضمینی:

    این ستون مربوط به مبلغی است که شما در صورت فسخ قرار داد بیمه در هر کدام از سال های بیمه ای دریافت میکنید و بدون در نظر گرفتن سودهای مشارکت در منافع است ولی سودهای بیمه مرکزی در همین ستون قرار میگیرند.

    اندوخته با سود پیش بینی 22% یا 25% :

    در این ستون ارزش بازخرید بیمه نامه در هر کدام از سال ها با احتساب این سود که تنها پیش بینی است ذکر شده. البته این سود ها قطعی نیستند و در شرکت بیمه ما سود های مشارکت در منافع بسیار بیشتر هستند برای مثال در سال 1399 مبلغ سود مشارکت  در منافع این شرکت 41 درصد بوده که رکورد شرکت های بیمه ای را شکانده است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x