بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

0 تا 100 بیمه مسئولیت در یک دقیقه

بیمه مسئولیت در یک دقیقه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 0 تا 100 بیمه مسئولیت در یک دقیقه

    بیمه مسئولیت برای هر فردی و در هر زمانی، با هر شغلی مهم و ضروری است زیرا خطر جانی در هر شرایطی وجود دارد برای مثال:

    1. امکان دارد شما هیئت مدیره یک ساختمان باشید پس نیاز به دریافت بیمه مسئولیت آسانسور و یا بیمه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان دارید
    2. اگر شما یک مهندس باشید نیاز به بیمه کردن بنای در حال ساخت و نیز کارگران خود دارید
    3. اگر شما پزشک هستید نیاز به بیمه مسئولیت پزشکان یا پیراپزشکان دارید زیرا مستقیما با جان انسان ها در ارتباط هستید و با یک خطای کوچک ممکن است جان بیمارتان به خطر بیوفتد.
    4. اگر شما شرکت تبلیغاتی دارید نیاز به بیمه مسئولیت تابلوهای تبلیغاتی دارید.
    5. اگر شما تولید کننده کالا هستید که مورد نیاز مردم است پس قطعا نیاز به بیمه مسئولیت تولید کنندگان کالا دارید تا اگر مشکلی در زمان تولید و ارائه محصول پیش آمد بتوانید جبران خسارت کنید.

    این 5 مورد تنها تعدادی از بیمه های مسئولیت بود که طرفداران بسیار زیادی دارند، در شرکت های بیمه ای مختلف بیمه نامه های مسئولیت به تعداد زیاد و برای هر شغلی وجود دارند تا بتوانند خسارت حوادث و اتفاقاتی که برای مردم رخ میدهد را جبران کنند، پس شما اگر مسئولیت خاصی بر عهده دارید میتوانید به سادگی به نمایندگی های بیمه مراجعه کنید و با گفتن شغل خود بهترین بیمه مسئولیت را خریداری کنید.

    ما در این نوشته توضیحات کوتاهی درباره بیمه مسئولیت به شما میگوییم تا با خیال راحت تر و با اطمینان خاطر بیمه مناسب خود را خریداری کنید، پس در ادامه این نوشته همراه ما باشید.

    مدارکی که برای پرداخت بیمه مسئولیت از آنها استفاده میشود شامل چه مواردی هستند؟

    کلیه مدارک مورد نیاز بیمه های مسئولیت در قسمت فرآیند پرداخت خسارت بیمه های مسئولیت به کلیه شعب اعلام گردیده است که به محض اعلام خسارت توسط بیمه گذار که به طور کلی شامل اوراق و مستندات مرکز درمانی، گزارش بازرس اداره کار، لیست حقوق و دستمزد، لیست تامین اجتماعی، اوراق شناسایی زیان دیده و … می باشد.

    بیمه مسئولیت در یک دقیقه
    بیمه مسئولیت در یک دقیقه| بیمه مسئولیت| پوشش بیمه مسئولیت|

    نکته هایی که باید درباره بیمه نامه های مسئولیت بدانید نیز به شرح زیر هستند:

    1. در بیمه های مسئولیت کارفرما لازم به نوشتن اسم افراد نیست و میتوان این قرارداد را بی نام هم نوشت (منظور اسم افرادی است که در صورت اسیب به انها ،دیه و . . . تعلق میگیرد )
    2. در کلیه بیمه ها لازم است که مبلغ دیه را بیشتر از دیه سال جاری بنویسید ؛ زیرا اگر اتفاقی در نیمه دوم سال بیوفتد و دادگاه حکمش را سال بعد جاری کند بیمه گر تنها به میزان دیه سال قبل میپردازد و بقیه مبلغ را باید بیمه گذار پرداخت کند .
    3. در بیمه مسئولیت پزشکان افرادی که به عنوان همکار آن دکتر هستند مانند پرستاران و رزیدنت ها نیز در صورت خطا میتوانند از بیمه مسئولیت دکتر استفاده کنند زیرا مسئولیت این خطا به عهده دکتر مربوطه است.
    4. در بیمه مسئولیت اسانسور باید حتما مشخص کنید که میخواهید چند نفر را بیمه کنید و نیاز به ذکر نام های انها نیست؛ با بالا رفتن تعداد افراد قیمت بیمه نامه هم به مقدار کمی بالاتر میرود.
    5. در بیمه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان هم مانند بیمه مسئولیت اسانسور عمل میشود.
    6. اگر موقعیت کار شما به گونه ای است که پرسنل همیشه ثابت هستند دریافت بیمه مسئولیت با نام بهتر است و در صورت متغییر بودن بهتر است بیمه بدون نام باشد.

    شرکت بیمه در قبال بیمه گذار برای بیمه مسئولیت چه تعهداتی دارد؟

    • مهمترین تعهد ‌بیمه‌ گر که اصولا بیمه مسئولیت برای آن تهیه‌ می ‌شود، پرداخت خسارت به طور کامل و در سریع ‌‌ترین زمان ممکن به ‌بیمه‌گذار زیان ‌دیده است.
    • ‌بیمه ‌گر موظف است تمام تعهدات و تکالیف ‌بیمه ‌گذار را در زمینه وظایف او هنگام بروز حوادث، تشدید خطر و کلا در تمام مدت اعتبار ‌بیمه ‌نامه و … در هنگام انعقاد ‌‌قرارداد بیمه، اعلام نماید تا هیچ گونه حق و حقوقی از وی ضایع نشود.
    • مواردی که موجب از بین رفتن حق و حقوق ‌بیمه‌ گذار‌ می‌شود را به طور واضح و دقیق در قرارداد بیمه قید کند.
    • در هنگام انعقاد ‌‌قرارداد بیمه، ‌بیمه‌ گذار ممکن است اطلاعاتی به ‌بیمه‌ گر بدهد که در حکم اسرار زندگی و کار او تلقی شود، ‌بیمه ‌گر موظف است این اسرار را نزد خود حفظ کند و در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهد.

    اگر کارگر در خارج از محل کار اتفاقی برایش رخ دهد آیا بیمه خسارت آن را پرداخت می کند؟

    این مورد در دسته پوشش های اضافی بیمه مسئولیت قرار میگیرد و اگر کارفرما در پوشش های اضافی این مورد را علامت زده باشد و در قبال آن مبلغ اندکی پرداخت کرده باشد؛ بله امکان پذیر است در غیر این صورت خیر.

    بیمه مسئولیت در یک دقیقه
    بیمه مسئولیت در یک دقیقه| بیمه مسئولیت| پوشش بیمه مسئولیت|

    آیا بیمه های مسئولیت مانند بیمه ثالث از طرح تخفیف عدم خسارت بهره مند هستند؟

    این بیمه نامه ها بابت هر سال که بدون خسارت سپری گردد بیمه گر ۱۰% در بیمه نامه سال بعد و حداکثر تا ۲۰% تخفیف دریافت میکند.

    برای خرید بیمه مسئولیت کدام شرکت بیمه ای مناسب است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x