بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما چیست؟

بیمه ما چیست؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما چیست؟

    What is “Ma” Insurance?

    به موجب قانون بیمه جمهوری اسلامی ایران، بیمه عبارت است از:

    بیمه عقد یا قراردادی است که به موجب آن یک طرف بیمه گر (شرکت بیمه) تعهد می نماید در ازای دریافت وجه یا وجوهی و از طرف دیگر بیمه گذار (شخص تحت پوشش بیمه) در صورت وقوع یا بروز حادثه سرمایه فوت و غرامت وارده بر او را جبران نموده و یا هم وجه معینی را بپردازد.

    اولین نشان ها یا دست آوردهای انسان در صنعت بیمه توسط دریانوردان و بازرگانان دریایی به دست آمده است. بازرگانان بابلی و فنیقی ها برای تامین هزینه کالا و کشتی وام دریافت می کردند طوری که بهره وام دریافتی این بازرگانان بیشتر از حد معمول بود و در صورتی که کشتی بازرگان در دریا دچار توفان یا دستبرد دزدان دریایی واقع می شد وام دریافتی بازرگان بخشیده می شد به طور کل اختلاف بهره وام پرداختی به سفرهای دریایی و وام های معمولی در آن دوران را می توان یکی از انواع اولیه حق بیمه در تمدن های باستان گفت. قدیمی ترین سندی که در مورد قراردادهای بیمه دریایی وجود دارد مربوط به یک کشتی ایتالیایی است که در سال 1347 میلادی در جنوآ به ثبت رسیده است.

    اولین شکل بیمه امروزی را می توان پیمانی را نام برد که در ابتدای قرن هفدهم میلادی بازرگانان و کشتی داران انگلیسی پایه گذاری کردند.

    بیمه خود فرآیندی است جهت محافظت از ضررهای مالی احتمالی، بیمه محصولی است که به افراد امکان می دهد اکنون هزینه ای (به نام حق بیمه) پرداخت کنند تا هزینه های زیان احتمالی را آن شرکت در زمان وقوع حادثه جبران کند.

    بیمه ما چیست؟
    بیمه ما چیست؟

    چرا بیمه؟

    زیرا بیمه حادثه و خطرهای زیر را تحت پوشش می دهد و بر علاوه یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده است:

    • پوشش خطر زندگی
    • مزایای مرگ
    • بازگشت سرمایه گذاری.
    • مزایای مالیاتی
    • گزینه های وام
    • برنامه ریزی مرحله زندگی
    • مزایای درآمد تضمینی
    • حمایت یا پشتبانی مالی برای بازماندگان

     

    سخت کوشی و شجاعت پایه و اساس ساختن یک تجارت موفق است. اما در جامعه پرمخاطره امروزی و محیط تجاری پرخطر، صاحبان مشاغل به چیزی بیش از یک ایده عالی نیاز دارند تا هر ساله کسب و کار خود را سودآور نگه دارند. صاحبان مشاغل به بیمه تجاری مناسب نیاز دارند تا از شرکت خود در برابر خطرات، زیان ها، دعاوی و خسارات محافظت کند و آرامش واقعی را فراهم کند.

    چه کارمندان شما کسب و کار خود را از خانه اداره کنند، چه در یک دفتر کوچک کار کنند یا فقط چند کارمند داشته باشند، بیمه مشاغل کوچک پوششی برای خسارت هایی ارائه می دهد که ممکن است برای آن ها به تنهایی پرداخت شود. این موارد ممکن است شامل خسارات ناشی از آتش سوزی یا سیل، جراحت، سرقت، دعوی قضایی یا آسیب محصول باشد. یکی از جنبه های مهم کمک به صاحبان مشاغل کوچک، ارائه پوشش بیمه مناسب به آنها است.

    چرا جبران خسارت های بیمه مهم است؟

    به این دلیل که، با داشتن یک بیمه نامه زندگی مناسب، بازماندگان می توانند درآمد از دست رفته را جایگزین کنند و برای دستیابی به هر هدف مالی اولیه، محافظت دائمی و بلندمدت بیشتری دریافت کنند، همچنین در عین حال که از ثروت باز مانده در برابر هزینه های احتمالی محافظت می کند.

    بیمه ما چیست؟
    بیمه ما چیست؟

    شرکت بیمه ما چیست؟

    شرکت بیمه “ما” یکی از با اعتبارترین و شناخته ترین شرکت های بیمه در کشور است که در سال های اخیر دست آوردهای زیادی داشته و توانسته است اعتمادی تعداد کثیری از مردم عزیز کشور را به خود جلب کند. شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است

    که با شراکت ( شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی ) در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد.

    شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه فعالیت می کند و همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است. شرکت بیمه “ما” بیست و سومین شرکت بیمه در ایران است که 10 % سهام این شرکت متعلق به بانک ملت، 15% متعلق به کارکنان بانک ملت و متباقی هم از آن چند شرکت سرمایه گذاری و اعتباری در زمینه فناوری و صنایع نفت است.

    شرکت بیمه «ما» رتبه 151 را در میان 200 شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال 1396 هجری شمسی شرکت های برتر ایران که از سوی سازمان مدیریت صنعتی سازماندهی می شود به دست آورد و طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در سال 1396 هجری شمسی این شرکت بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت های بیمه در سرزمین اصلی به خود اختصاص داد.

    شرکت های بیمه بر اساس حق بیمه ای که از بیمه های عمر دریافت می کنند در فعالیت های اقتصادی محتلف سرمایه گذاری میکنند سودی که از این سرمایه گذاری ها به دست می آید بین شرکت بیمه و بیمه گذار مشترک است در واقع 85% از سود حاصله این این سرمایه گذاری به بیمه گذاران تعلق می گیرد که به این سود، سود مشارکت در منافع گفته می شود.

    بیمه ما چیست؟
    بیمه ما چیست؟

    وظیفه و رسالت کلی شرکت بیمه ما:

    • ارزش آفرینی برای همه ذی‌نفعان و کمک به شکوفایی اقتصاد ملی از طریق ایجاد اطمینان در چرخه فعالیت های اقتصادی کشور
    • ارائه خدمات بیمه ای در دو بخش بیمه های زندگی و غیر زندگی در سراسر کشور از طریق ایجاد شبکه توزیع گسترده
    • عرضه پوشش های بیمه های خرد با قیمت های ارزان و پوشش های بیمه های کلان با قیمت های رقابتی
    • ارزش آفرینی و ایجاد هم افزایی از یکپارچه کردن و گرد آوری حق بیمه ها
    • ایجاد تعاملات منطقی و سازنده با نهادهای نظارتی و فعالین صنعت بیمه

    ویژگی های بیمه ما:

    • بیمه ما بالاترین رتبه توانگری مالی را در میان شرکت های بیمه مختلف طی یازده سال متوالی داشته و دارد
    • سقف پوشش های بیمه ما نسبت به تمام شرکت های بیمه در کشور بالاتر است
    • شرکت بیمه ما در رتبه بندی برترین شرکت های ایران توانسته است رتبه 151 را کسب کند
    • بالاترین بیمه های صادر شده شرکت بیمه ما بیمه آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و بیمه عمر می باشد
    • همچنین بیمه ما در ارائه انواع خدمات بیمه های همچون بیمه مسئولیت، مهندسی، آتش سوزی، انرژی، اشخاص، خودرو، باربری و هواپیما فعال می باشد
    • در حال حاضر بیمه ما دارای بیش از 44 شعبه و 2000 نماینده فعال در سراسر کشور است

     

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

    شما می توانید با مراجعه کردن به وبسایت شرکت بیمه ما : (https://bimema.ir/life-insurance/) در بخش استعلام بیمه عمر و سرمایه گذاری با درج اطلاعات خود که عبارت از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه است روی گزینه ارسال کلیک کنید و خود را ثبت نام کنید مشاورین و متخصصین فنی شرکت بیمه ما در زودترین فرصت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    برای خرید آنلاین و تحت پوشش قرار گرفتن انواع بیمه به وبسایت شرکت بیمه “ما” ((https://bimema.ir مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وبسایت فوق تماس گرفته و از متخصصین با تجربه و فنی شرکت بیمه ما در مورد انواع بیمه اطلاعات کافی به دست آورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x