بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در اندیکا کجاست؟

بیمه ما در اندیکا
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما در اندیکا

    “Ma” Insurance in Andika city

    شرکت ما بنا بر مجوز بیمه مرکزی ایران و با توجه به نوع فعالیت و توان مالی اجازه صدور و ارائه انواع خدمات بیمه‌ای از قبیل بیمه آتش‌سوزی، بیمه اتومبیل اعم از بیمه بدنه خودرو و بیمه شخص ثالث، مسئولیت، مهندسی، نفت و انرژی، انواع بیمه اشخاص، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، باربری کشتی و هواپیما را دارد.

    معروف‌ترین و پرفروش‌ترین بیمه‌نامه‌ی شرکت “بیمه ما” عمر و سرمایه‌گذاری و بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی است؛ زیرا شرکت ما توانسته است در سال ۹۹ به بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری خود ۴۱ درصد سود را ارائه دهد که این رقم بالایی در مقایسه با بقیه شرکت‌ها است.

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و دارای سهام‌ دارانی چون شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، بانک بزرگ ملت، شرکت اعتبار کارکنان بانک ملت، تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان پالایشگاه نفت جی است.

    استان خوزستان

    استان خوزستان دارای مساحتی حدود 64236 کیلومتر مربع است این استان در جنوب غربی کشور موقعیت دارد و مرکز آن شهر زیبای اهواز است. از نظر عوارض طبیعی شمال و شرق خوزستان را سلسله جبال زاگرس فراگرفته که ارتفاعات آن در جهت جنوب غربی کاهش می‌یابد، به ‌طوری که در نواحی جنوب ‌تر به صورت تپه ماهورهایی نمایان می‌شود.

    استان خوزستان از نظر پستی و بلندی  به دو منطقه کوهستانی و جلگه‌ای تقسیم شده است منطقه‌ کوهستانی آن در شمال و شرق استان قرار گرفته و منطقه جلگه‌ای آن از جنوب دزفول، مسجد سلیمان، رامهرمز و بهبهان آغاز و تا کرانه‌های خلیج ‌فارس و اروند رود ادامه دارد.

    جمعیت استان خوزستان 3،746،772 نفر است این استان که در جنوب غربی ایران در جوار خلیج فارس و اروند رود قرار دارد این استان مرکز استخراج نفت ایران است. در سال 1308 خورشیدی نخستین چاه نفت ایران توسط گروه بریتانیایی به سرپرستی ویلیام ناکس دارسی در شهر مسجد سلیمان در خوزستان حفر و نفت آن استخراج شد.

    این چاه که به «چاه شماره یک» مشهور است، نخستین چاه نفت در جهان است که از آن در مقیاس صنعتی نفت استخراج شد، حفر و استخراج نفت از این چاه اولین گام در تاسیس صنعت نفت کشور و شرکت نفت انگلوپرشین بوده ‌است.

    استان خوزستان آب و هوای مختلف دارد. آب و هوایی نیمه ‌بیابانی که شهرهای خرمشهر، آبادان، هندیجان، ماهشهر، دشت‌آزادگان و نواحی دزفول، بهبهان، رامهرمز، شوشتر و نواحی شمال اهواز را در بر می‌گیرد.آب وهوای استپ گرم که نواحی شمال بهبهان، دزفول، رامهرمز، شوشتر و شمال اهواز را دربرمی‌گیرد. این استان تحت‌ تأثیر سه‌ نوع باد قرار دارد: اولین باد، جریان سرد نواحی کوهستانی و دومین باد (شرجی)، جریان گرم و رطوبی از خلیج ‌فارس است که به سوی جلگه می‌وزد. سومین‌ باد هم از سوی عربستان می‌وزد و همیشه مقداری شن و خاک و رطوبت به همراه دارد.

    بیمه ما در اندیکا
    بیمه ما در اندیکا

    اندیکا

    شهرستان اندیکا در استان خوزستان قرار دارد و مرکز این شهرستان شهر قلعه خواجه است. مساحت این شهرستان 2391 کیلومتر مربع است. در گذشته این شهرستان بخشی از شهرستان مسجد سلیمان بود.

    شهرستان اندیکا 595 روستا و 6 دهستان دارد همچنین این شهرستان 33 هزار هکتار زمین کشاورزی نیز دارد و در مجموع 200 آثار تاریخی در این شهر موجود است. این شهر به استان چهار محال بختیاری از سمت شمال و شمال شرق، شهرستان مسجد سلیمان از سمت جنوب و جنوب غرب و از سمت غرب به شهرستان لالی محدود شده است.

    نام این منطقه در گذشته اندکو یعنی اندی کوه که در زبان لری به معنی شگفتی و کوه که به معنی کوه های شگفت انگیز است بود. اندیکا یکی از مکان های اولیه اسکان قوم لر در جنوب غرب کشور بوده است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال 1395 هجری شمسی برابر با هشتاد و پنج هزار نفر محاسبه شده است. مردم این شهرستان لر بختیاری هستند. شهرستان اندیکا طبیعتی کم یاب و زیبا دارد و آب و هوای آن برای گردشگری مناسب است. این شهرستان به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی و زیبا همه ساله پذیرای گردشگران است.

    همچنین باید گفت که رود کارون که یکی از مهم ترین و پر آب ترین رودهای کشور به شمار می رود در حدود 75 کیلومتر از شهرستان زیبای اندیکا می گذرد.

    جاهای دیدنی و تاریخی شهرستان زیبای اندیکا:

    به دلیل اینکه این شهر در میان رشته کوه های زاگرس قرار گرفته است موجب اهمیت آن نیز شده است و باعث شده که این شهرستان به یکی از مناطق مهم گردشگری در استان خوزستان تبدیل شود. جاهای دیدنی و تاریخی شهرستان اندیکا عبارتند از:

    • چشمه آب گرم بابا احمد
    • سوسن سرخاب
    • آسیاب های باستانی

     

    • دریاچه عباسپور
    • تالاب شیمبار
    • دشت شیمباز
    • للر
    • سد گدار لندر

     

    • منطقه شکار ممنوع شو ولندر
    • روستای دوراب
    • کتک
    • روستای موری
    • آبشار طوف کما
    • کوه تاراز
    بیمه ما در اندیکا
    بیمه ما در اندیکا

    بیمه ما اندیکا

    “Ma” Insurance in Andika city

    شرکت بیمه ما مانند تمام نقاط دیگر کشور و جهت سهولت و دسترسی مشتریان در استان خوزستان نیز شعب و نمایندگی دارد تمامی ساکنین این استان به ویژه ساکنین شهرستان استان اندیکا و شهر قلعه خواجه میتوانند به صورت انفرادی و گروهی از بیمه نامه های تکمیلی، درمان و أنواع دیگر بیمه نامه های شرکت بیمه “ما” استفاده کنند. بیمه ما جزو معدود بیمه هایی است که امکان ببیمه تکمیلی انفرادی را برای متقاضیان فراهم میکند .

    شعب و نمایندگی بیمه “ما” در اندیکا

     

    شرکت بیمه “ما ” در راستای دسترسی آسان مشتریان به خدمات و سهولت در تمام امورات مربوط بیمه برای مشتریان محترم خود از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ ننموده شرکت بیمه “ما” مانند سایر استان های کشور بخاطر خدمت به مشتریان و سهولت در امور بیمه برای مردم عزیز استان خوزستان و شهرستان های آن همچنان در شهرستان اندیکا به ویژه در شهر قلعه خواجه، دارای نمایندگی های متعدد است.

    همچنین شرکت بیمه ما جهت سهولت و دسترسی آسان مشتریان این شرکت دارای چندین نمایندگی در شهرهای دیگر این استان نیز است.

    اگر شما در اندیکا زندگی می کنید و می خواهید یکی از بیمه نامه های شرکت بیمه ما را خریداری کنید و یا هم خواهان ایجاد نمایندگی در این شهرستان هستید پس، در کل مهم نیست در کدام استان کشور زندگی می کنید

    برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع بیمه نامه و اعطای نمایندگی به وبسایت بیمه ما (https://bimema.ir) مراجعه کنید و برای مشاور و صحبت با متخصصین فنی و کارمندان شرکت بیمه “ما” به شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x