بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه ما در اراک کجاست؟

بیمه ما در اراک
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه ما در اراک

    “Ma” Insurance in Arak

     

    شهر زیبای ارک بزرگ ترین شهر استان مرکزی است استان اراک که همسایه ‌ی تهران، البرز، قزوین، همدان، لرستان، قم و اصفهان است، بین دو رشته ‌‌کوه البرز و زاگرس قرار گرفته و تنوع زیستی جذابی را در خود جای داده‌است .

    مرکز این استان شهر اراک است ، همسایگی با کوه و کویر باعث ‌شده این استان آب ‌و‌هوایی متنوع و متغیر داشته باشد. این شهر به دلیل وجود صنایع مادر در آن به یکی از قطب های صنعتی کشور مبدل شده است. همچنین وجود کارخانه های چشمگیر و تولیدی شهرستان ساوه نیز خود گویای این مهم است . مهمترین کارخانه های صنعتی استان اراک عبارتند از :

    • لاستیک سازی پارس ،
    • ماشین سازی
    • الومینیوم سازی
    • کابل سازی
    • کمباین سازی
    • کارخانه هپکو
    بیمه ما در اراک
    بیمه ما در اراک

    جمعیت اراک در سال 95 خورشیدی برابر با 520 هزار نفر بوده که از این نظر قطب جمعیتی استان مرکزی به حساب آمده و هجدهمین شهر پرجمعیت کشور به‌حساب می‌آید. این شهر از سده دوم اسلام میان ری، همدان و اصفهان عراق نامیده شد که بعداً برای تمایز با کشور عراق عرب این شهر را عراق عجم نامیدند.

    این شهر زیبا نسبت به بسیاری از شهرهای ایران، شهر جوانی محسوب شده که در دوران قاجار بنیان گذاشته شده است. و فقط کمی بیش از دو قرن قدمت دارد. نام این شهر در ابتدا قلعه سلطان آباد عراق و بعداً در سال 1316 هجری خورشیدی به اراک تغییر نام داد. بانی این شهر یوسف خان گرجی معروف به سپهدار بود که این شهر را با هزینه 200 هزار تومان ساخت. این شهر دارای تابستان گرم و خشک و زمستان سرد و مرطوب است که کوهای اطراف آن، دشت فراهان و تالاب میقان بر آب و هوای این شهر تاثیر گذاشته است.

    این شهر قطب صنعتی کشور است که بزرگ ترین و نخستین کارخانه تولید آلومینیوم کشور به نام ایرالکو، که از سال 1345 طرح آن به مرحله اجرا در آمد. این کارخانه در سال 1972 میلادی با همکاری منطقه ای در سازمان پیمان مرکزی با همکاری شرکت آمریکایی رینولدز و پاکستان تاسیس شد و بعد از انقلاب تمام سهام این دو کشور نیز به ایران تعلق گرفت.

    بر علاوه این کارخانه، بزرگ ترین و نخستین کارخانه واگن سازی و لوکوموتیو در کشور و خاور میانه به نام واگن پارس، بزرگ ترین و نخستین کارخانه کمباین سازی کشور و همچنان خاور میانه به نام کماین سازی ایران، بزرگ ترین کارخانه های سازنده دکل انتقال نیرو و دکل مخابراتی در خاور میانه به نام آونگان، یاسان و گام و همچنان اولین ایستگاه آزمایش تست دکل های انتقال نیرو در خاور میانه و قاره آسیا در شهر زیبای اراک قطب صنعتی کشور ایجاد و ساخته شده اند.

    گفتنی ها در مورد این شهر زیبای کشور زیاد است در کل تمام شهرهای کشور مناطق و جاهای دیدنی زیبایی دارند که وصف آن ها در این مقاله ها بسیار کم است. شرکت بیمه ما در تمام نقاط کشور جهت سهولت شما نمایندگی دارد پس با مراجعه به آدرس (https://bimema.ir) با ما به تماس شوید.

    شرکت بیمه ما مانند تمام نقاط دیگر کشور و جهت سهولت و دسترسی مشتریان در استان مرکزی نیز شعب و نمایندگی دارد تمامی ساکنین استان مرکزی به خصوص شهرهای اراک و خمین و ساوه میتوانند به صورت انفرادی و گروهی از بیمه نامه های تکمیلی، درمان و أنواع دیگر بیمه نامه های شرکت بیمه “ما” استفاده کنند. بیمه ما جزو معدود بیمه هایی است که امکان بیمه تکمیلی انفرادی را برای متقاضیان فراهم میکند .

    اما قبل از آن نگاهی بندازیم به شرکت بیمه ما و سطح توانگری آن و اینکه چرا بیمه ما؟!

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است که با شراکت ( شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی ) در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است

    و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد. شرکت بیمه ما بیست و سومین شرکت بیمه در ایران است این شرکت توسط جواد فرشباف ماهریان رئیس کل وقت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نامگذای شده است. شرکت بیمه ما با بیشتر از 40 شعبه و 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه  در راستای ارائه خدمات در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی فعالیت می کند.

    بیمه ما در اراک
    بیمه ما در اراک

    شعب و نمایندگی بیمه “ما” در اراک

     

    شرکت بیمه “ما ” در راستای دسترسی آسان مشتریان به خدمات و سهولت در تمام امورات مربوط بیمه برای مشتریان محترم خود از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ ننموده شرکت بیمه “ما” مانند سایر استان های کشور بخاطر خدمت به مشتریان و سهولت در امور بیمه برای مردم عزیز استان مرکزی و شهرستان های آن همچنان در شهر اراک دارای شعب و نمایندگی های متعدد است. همچنین شرکت بیمه ما جهت سهولت و دسترسی آسان مشتریان این شرکت دارای چندین نمایندگی در شهر اراک نیز است.

    در کل مهم نیست در کدام استان کشور زندگی می کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع بیمه نامه به وبسایت بیمه ما (https://bimema.ir) مراجعه کنید و برای مشاور و صحبت با متخصصین فنی و کارمندان شرکت بیمه “ما” به شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x