بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

چگونه در سال 1401 از بیمه شخص ثالث تخفیف دریافت کنیم؟

بیمه شخص ثالث تخفیف
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • چگونه در سال 1401 از بیمه شخص ثالث تخفیف دریافت کنیم؟

    رانندگی کار لذت بخشی است اما در ایران حوادث ناگوار رانندگی  چه جانی و چه مالی به وفور رخ میدهد و تعداد زیادی از هموطنان ما در این تصادف جان خود را از دست میدهند و آنهایی که مقصر هستند اگر بیمه شخص ثالث نداشته باشند پرداخت دیه برایشان بسیار سخت میشود و حتی بسیاری از آنها در اثر این مشکلات که به صورت غیر عمد بوده زندانی شده اند.

    به دلیل همین موارد ناگوار است که داشتن بیمه شخص ثالث برای تمامی آنهایی که وسیله نقلیه موتوری با هر کاربری دارند لازم و ضروری . تبدیل به یک قانون شده است؛ اما خوشبختانه برای رفاه حال رانندگان و تشویق رانندگان به کنار گذاشتن تخلفات خطرناک رانندگی، برای دارندگان بیمه نامه شخص ثالث تخفیفاتی اعمال شده است.

    اولین و مهمترین مورد برای تخفیفات شخص ثالث مربوط به تخفیفات عدم خسارت است که تمامی شرکت های بیمه ای موظف به اعمال آن هستند. در سال 1401 درست مانند سال های قبل تخفیف عدم خسارت در سال اول 5 درصد است، سال دوم 10 درصد، سال سوم 15 درصد و به همین ترتیب هر سال 5 درصد به آن اضافه‌ می‌ شود، البته این بیمه نامه از سال 14 به بعد 70 درصد ثابت میشود.

    | چگونه در سال 1401 از بیمه شخص ثالث تخفیف دریافت کنیم؟| بیمه ما |شرکت بیمه ما | وابسته به بانک ملت | سایت بیمه ما|بیمه عمر | بیمه مسئولیت
    بیمه شخص ثالث تخفیف| تخفیف بیمه ثالث|تخفیفات بیمه ماشین|

    آیا با یک بار تصادف تمامی تخفیف های عدم خسارت خودرو از بین میرود؟

    قبل از سال 97 طبق قانونی که برای بیمه نامه های شخص ثالث وجود داشت با یک بار تصادف تخفیف عدم خسارت شخص ثالث خودرو از بین‌ می ‌رفت اما از سال 97، این تخفیف به صورت پلکانی کم‌ می‌ شود و یک جا از بین نمیرود که این به نفع شما رانندگان و دارندگان خودرو عزیز است.

    روش کاهش تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث از سال 97 به بعد به این شکل است که با تصادف اول 20 درصد، تصادف دوم 30 درصد و تصادف سوم به بعد 40 درصد از این تخفیف کم‌ می‌ شود.

    مورد بعدی که میتوان از آن به عنوان تخفیف بیمه شخص ثالث یاد کرد، تخفیفاتی است که شرکت های بیمه ای به رانندگان میدهند. هرساله بیمه مرکزی، حداکثر حق بیمه دریافتی را به شرکت‌‌‌ های بیمه ای دولتی و خصوصی ابلاغ می‌ کند، این شرکت‌ ها مجاز به دریافت حق بیمه ‌ای بیشتر از این مقدار نیستند اما می ‌توانند در محاسبه بیمه شخص ثالث، تخفیف‌هایی را لحاظ کنند و حق بیمه ‌‌های متفاوتی را از بیمه‌ گذاران دریافت کنند؛ در این بین بیمه ما دارای تخفیفات بسیار مناسبی است که میتوانید با شماره گیری شماره های درون این سایت برای خود این بیمه نامه را دریافت کنید.

    میزان پوشش مالی برای هر خودرو تاثیر گذار بر قیمت شخص ثالث است اما نمیتوان از آن به عنوان تخفیف یاد کرد، این مورد را در ادامه برای شما توضیح میدهیم:

    کمترین میزان پوشش مالی بیمه شخص ثالث مبلغ ۱۶ میلیون تومان به عنوان سقف تعهدات بیمه شخص ثالث در نظر گرفته می‌ شود؛ بیمه مرکزی کمترین و بیشترین میزان سقف تعهدات مالی بیمه شخص ثالث را هر سال تعیین می کند و به شرکت های بیمه ای اعلام میکند.

    میزان بیمه شخص ثالث 1400 به ترتیب‌، 16 و 320 میلیون تومان است البته این مبلغ در سال های گذشته هم به همین مقدار بوده و تغییر آنچنانی نداشته پیش بنی ما این است که در سال 1401 نیز مبلغ مورد نظر برابر با این قیمت است، انتخاب سقف تعهد مالی بالاتر در دامنه یاد شده به معنای پرداخت مبلغ بیشتر به عنوان حق بیمه شخص ثالث است، ولی در عوض در هنگام تصادف و حادثه‌، شرکت بیمه ‌گر حمایت مالی بیشتری از بیمه گزار با پرداخت خسارت بیشتر را خواهد داشت. با این حال هرچه بیمه گذار میزان تعهدات مالی را کمتر انتخاب کند میزان حق بیمه پرداختی او کمتر میشود.

    علاوه بر میزان پوشش مالی عوامل زیر نیز در تعیین حق بیمه شخص ثالث شما موثر هستند:

    1. درصد تخفیف به سابقه راننده
    2. جریمه دیر کرد تمدید بیمه‌ نامه شخص ثالث( در صورتی که بعد از اتمام بیمه نامه قبلی، بیمه نامه جدیدی صادر نشود)
    3. تاریخ انقضای بیمه ‌نامه قبلی
    4. تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث که با گذشت هر سال 10 درصد به آن اضافه میشود
    5. مدت اعتبار بیمه ‌نامه (کوتاه مدت یا یک ‌ساله)
    6. سال تولید و ساخت خودرو
    7. تعداد سیلندر و کاربری خودرو
    بیمه شخص ثالث تخفیف
    بیمه شخص ثالث تخفیف| تخفیف بیمه ثالث|تخفیفات بیمه ماشین|

    بیمه شخص ثالث را از کدام شرکت بیمه با تخفیف بالا میتوان خریداری کرد؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x