بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه سنوات برای پرسنل موسسات

بیمه سنوات برای پرسنل موسسات
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • شرایط بیمه سنوات برای پرسنل موسسات

    سنوات یکی از مزیای اجباری است که کارفرما طبق قانون کار مکلف است آن را به کارمندان و پرسنل خود پرداخت کند. در واقع این سنوات پاداش پایان خدمت به کارگر می باشد، که بعد از بازنشستگی و یا ترک خدمت آن را دریافت میکند و میزان آن معدل پرداختی آخر یک ماه حقوق ثابت کارگر می باشد.

    فراغت و بازنشستگی از کار شامل: بازنشستگی، از کارافتادگی، استعفا، فوت و… میباشد. این سنوات معمولا در شرکت های مختلف در پایان هر سال به کارمندان پرداخت میشود تا در زمان رفتن کارمند به شرکت فشاری وارد نشود.

    بعضی از شرکت های بزرگ و معتبر برای پرسنل خود علاوه بر  پرداخت نقدی سنوات بیمه سنوات را نیز در نظر میگیرند،  بیمه سنوات كاركنان موسسات با هدف ایجاد پشتوانه مالی برای ایام بازنشستگی كاركنان و نیز كاهش تعهدات مالی كارفرما طراحی شده است. در این طرح كارفرما با پرداخت مبلغی معادل پایه حقوق كاركنان به صورت سالانه و فراهم آوردن پوشش های بیمه ای برای آنان، سرمایه مناسب و مطمئنی را در زمان بازنشستگی یا قطع همكاری برای كاركنان تامین میکند.

    این بیمه نامه برای کارفرمایان نیز مزیت زیادی دارد مثلا در صورت نداشتن بیمه سنوات کارفرما موظف است در زمان پایان کار و بازنشستگی کارمندان حق سنوات آنها را پرداخت کند.

    حال فکر کنید که در یک زمان کوتاه تعداد زیادی کارمند با هم بازنشست شوند و کارفرما باید سنوات تمام آنها را پرداخت کند. در این شرایط به کارفرما و شرکت مذکور فشار زیادی وارد میشود. اما با پرداخت حق سنوات سالیانه توسط کارفرما به شرکت بیمه ما که تحت پوشش بانک ملت است، علاوه بر اینکه به کارفرما در زمان پایان کار کارمندانش فشاری وارد نمیشود کارکنان نیز از میزان سنوات بیشتر و با مبلغ بالاتری بهرمند میشوند. مزایای دیگر بیمه سنوات کارکنان برای کارفرما را میتوانید در ادامه مشاهده کنید:

    • پرداخت سنوات كاركنان به شركت بیمه براساس حقوق پایه هر سال.
    • سرمایه گذاری سنوات پرداختی و تشکیل اندوخته سرمایه گذاری.
    • امكان پرداخت حق سنوات واقعی كاركنان بر اساس آخرین حق بیمه پرداختی و مدت زمان سابقه نزد شركت بیمه.
    • امكان پرداخت مبلغی بیش از سنوات واقعی كاركنان در زمان بازنشستگی.
    • تخصیص سود تضمینی سالانه بصورت روزشمار به اندوخته سرمایه گذاری.
    • بهره مندی از سود مشاركت معادل 90 درصد سود تحقق یافته مازاد بر سود علی الحساب در صورت از محل اندوخته بیمه نامه های سنوات.
    • تامین خیال و آسایش فكری كاركنان به دلیل دارا بودن پوشش‌های بیمه‌ای متنوع و بهبود عملكرد آنها.
    بیمه سنوات برای پرسنل موسسات
    بیمه سنوات برای پرسنل موسسات| بیمه عمر برای کارکنان| بیمه کارکنان شرکت|

    علاوه بر سنوات، پوشش های دیگری نیز در این بیمه نامه برای کارکنان وجود دارد که کارفرمایان میتوانند از آن به عنوان یک مزیت برای برتر دانستن شرکت خود استفاده کنند:

    1. پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه: در صورت بروز حادثه كه منجر به فوت بیمه شده گردد، سرمایه فوت در اثر حادثه پرداخت می گردد و سقف آن تا 4 برابر حق بیمه است.
    2. پرداخت هزینه پزشكی در اثر حادثه: در صورت بروز حادثه كه منجر به آسیب بیمه شده گردد، هزینه های پزشكی ناشی از حادثه بابت دریافت خدمات درمانی پرداخت می گردد. توجه داشته باشید که این پوشش با بیمه درمان تکمیلی یکی نیست و این پوشش از بیمه سنوات کارکنان تنها برای زمان حادثه است.
    3. پوشش اضافی امراض خاص: در صورت بروز بیماری های صعب العلاج كه منجر به بستری شدن بیمه شده در بیمارستان گردد ،هزینه های بیمارستانی تا سقف مقرر پرداخت می گردد بیماری های تحت پوشش شامل سكته قلبی ، سكته مغزی ، جراحی قلب باز ، سرطان و پیوند اعضای اصلی بدن می باشد.
    4. پرداخت مقرری روزانه بستری شدن : درصورت بروز حادثه كه منجر به آسیب و بستری شدن بیمه شده در مراكز درمانی مجاز گردد.
    5. معافیت از پرداخت هزینه های بیمه نامه: در صورت بروز از كارافتادگی دائم و كامل بیمه شده ، بیمه گذار صرفا از پرداخت هزینه های بیمه نامه معاف خواهد گردید.
    6. معافیت از پرداخت كل حق بیمه: در صورت بروز از كارافتادگی دائم و كامل بیمه شده ،بیمه گذار از پرداخت كل حق بیمه معاف خواهد شد.
    7. نقص عضو و از كارافتادگی دائم ناشی از حادثه: در صورت بروز نقص عضو یا از كار افتادگی دائم و كامل ناشی از حادثه بیمه شده طی مدت بیمه نامه، بر مبنای در صد از كار افتادگی و متناسب با شرایط و ضوابط اختصاصی این پوشش، درصدی از سرمایه نقص عضو پرداخت می گردد.
    8. مستمری از كار افتادگی : در صورت بروز از كار افتادگی دائم و كامل بیمه شده مستمری از كار افتادگی، به صورت موقت و دائم پرداخت می گردد و در این شرایط به کارمندتان کمک ویژه ای میکنید.
    9. پرداخت مستمری بیكاری در صورت از كار افتادگی دائم و كامل : در صورت بروز از كار افتادگی دائم و كامل بیمه شده ، مستمری بیكاری تاز مان مشخصی به بیمه گذار یعنی کارمندتان پرداخت میشود.
    10. پرداخت وام: امکان دریافت وام توسط کارمند به میزان 90 درصد اندوخته، به صورتی که بازپرداخت آن بلند مدت است و از اندوخته بیمه گذار شما مبلغی کسر نمیشود و همچنان پا برجا است، همچنین برای دریافت این وام نیازی به ضامن و وثیقه نیست زیرا ضامن این وام بیمه نامه مورد نظر شما نزد شرکت بیمه است.

    اگر تعداد کارمندان شما زیاد است و به فکر آنها هستید و برای پرداخت سنوات نمیدانید چگونه اقدام کنید با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید تا بهترین روش برای دریافت بهترین بیمه سنوات را متوجه شوید و از دغدغه فکری شما کمتر شود.
    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x