بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بیمه حوادث برای دانش آموزان و فرهنگیان در سال جدید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه حوادث برای دانش آموزان و فرهنگیان در سال جدید

    مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش هزینه‌ های بستری دانش آموزان مبتلا به کرونا تا سقف ۱۰ میلیون تومان و درمان سرپایی و بیمارستانی ناشی از هر حادثه برای دانش آموزان را تا سقف شش میلیون تومان پرداخت خواهد کرد.

     سقف پرداختی بیمه حوادث دانش آموزان نیز در طول یک سال تحصیلی در داخل و خارج از مدرسه ۹ هزار و ۱۷۸ تومان برای هر دانش آموز است، خانواده های دانش آموزان متوفی ناشی از هر حادثه در داخل و یا خارج از مدرسه تا سقف پانزده میلیون تومان غرامت فوت دریافت می کنند.

    علاوه بر این کریمی فر در رابطه با بیمه فرهنگیان اعلام کرد: هزینه‌ های درمان همه فرهنگیان شاغل به همراه افراد تحت تکفل که تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان هستند؛ اعم از هزینه‌های کرونایی کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی، معاینه پزشکان، هزینه بیماران خاص، هزینه‌های پیوند طبیعی اعضا و هزینه‌ های نازایی و ناباروری (فقط زوجین نازا) و هزینه‌های اروتز و پروتز بدون سقف و به صورت نامحدود پرداخت می‌ شود.

    فرهنگیانی که به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه می‌کنند؛ تنها با ارائه کد ملی از همه تعهدات درمانی رایگان بهره مند می‌شوند. تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان شاغل بیمه شده به همراه افراد تحت تکفل آن‌ها هستند.

    بیمه حوادث برای دانش آموزان
    بیمه حوادث برای دانش آموزان| بیمه حوادث| بیمه دانش آموزان|

    اما آیا دانش آموزان تنها به پوشش حادثه نیاز دارند؟ و آیا این مبلغ پرداخت خسارت از جانب آموزش و پرورش کافی است؟

    دانش آموزان علاوه بر بیمه حوادث و پوشش دادن بیماری کرونا نیاز به پس انداز و جمع کردن سرمایه دارند، تا در جوانی و زمانی که قصد شروع کار و فعالیت را دارند بتوانند از محل این پس انداز استفاده کنند.

    به همین دلیل لازم است که به فکر آینده کودکان خود باشند به بیمه ای که آموزش و پرورش برای انها ایجاد کرده بسنده نکنند. این بیمه که در  حال حاظر بسیاری از مردم ایران برای کودکان و نوجوانان خود تهیه میکنند، بیمه عمر و سرمایه گذاری یا به اصطلاح بیمه تامین آتیه فرزندان است.

    هر چه قدر والدین زودتر اقدام به دریافت این بیمه نامه کنند میتوانند سود بیشتری را نسبت به سنین بالاتر برای فرزندان دلبند خود داشته باشند و سرمایه بیشتری برای دوران جوانی فرزندان خود داشته باشند، حتی در صورت بروز حوادث ناگوار به هر دلیلی، میتوانند از پوشش های مختلف بیمه ای، این بیمه نامه استفاده کنند.

    روش پرداخت بیمه برای دانش آموزان به چه صورت است؟

    زمان خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری شما به عنوان سرپرست باید ماهانه یا سالانه که به انتخاب خودتان است مبلغ خیلی کمی که در حد توان و درآمد خودتان است را به حساب بیمه ای فرزندتان واریز کنید، سپس در هر سال سود روزشماری به عنوان سود مشارکت در منافع و نیز سودی تضمینی که بیمه مرکزی آن را تعیین کرده به حساب بیمه ای کودک شما واریز میشود.

    در نهایت همه این مبالغ جمع آوری میشوند و در بلند مدت یعنی بین 10 تا 30 سال سرمایه بزرگی برای فرزند شما خواهند شد. سودهای مشارکت در منافع از سرمایه گذاری شرکت های بیمه ای در پروژه های مختلف و بزرگ حاصل میشود و همین باعث چندین برابر شدن سرمایه شما و حساب آتیه فرزندانتان خواهد شد.

    مبلغ حدودی برای ایجاد بیمه دانش آموزان تقریبا چه قدر است؟

    سوالی دیگری که ممکن است برای شما مطرح شود این است که چه مقدار حق بیمه برای کودکان مناسب است؟ معمولا حق بیمه های 2 – 3 میلیونی که به صورت سالانه هستند برای کودکان مناسب هستند و در پایان 20 تا 30 سال سرمایه مناسبی را در آینده  به فرزند شما میدهند.

    شما میتوانید در زمان خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری برای فرزندتان و پس از آن هر زمان که شرایط مالی مناسبی داشتید حق بیمه خود را افزایش یا کاهش دهید و محدودیتی در بیمه عمر و سرمایه گذاری وجود ندارد، هرچه قدر پول بیشتری بپردازید طبیعتا اندوخته و سرمایه بیشتری برای فرزند خود در بزرگسالی به جا میگذارید و زندگی او را بهترین میکنید.

    بیمه حوادث برای دانش آموزان
    بیمه حوادث برای دانش آموزان| بیمه حوادث| بیمه دانش آموزان|

    حتی میتوانید برای اینکه به شما در پرداخت حق بیمه ها فشار وارد نشود، آن را به صورت 3 ماهه و 6 ماهه پرداخت کنید. البته با پرداخت حق بیمه به صورت سالانه سود روزشماری که به شما تعلق میگیرد بیشتر خواهد بود و سرمایه شما بیشتر میشود.

    علاوه بر دانش آموزان شاغلین فرهنگیان نیز میتوانند از این بیمه برای خود استفاده کنند زیرا به دلیل صحبت زیاد و ارتباط مستقیم با مواد شیمیایی و الرژی زا مانند گچ و ماژیک ها نیاز به بیمه ای دارند تا در صورت بروز مشکل جدی با آن بتوانند هزینه های بالای بیمارستانی و درمانی را پرداخت کنند.

    خرید بیمه دانش آموزان و فرهنگیان از کدام شرکت بیمه ای بهتر و معتبر تر است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد.

    با توجه به اینکه میزان سود مشارکت در منافع بیمه ما در سال 1399 به میزان 41% بوده است میتوانید مطمئن باشید که با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری از بیمه ما میتوانید سرمایه و اندوخته بالای را حتی در 5 سال به دست آورید.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x