بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

مزیت بیمه آتیه فرزند چیست؟

بیمه آتیه فرزند
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بیمه آتیه فرزند:

    پس انداز کردن را از کودکی به فرزند خود بیاموزیم

    فرزندان و کودکان با ازرشترین دارایی برای پدر و مادر هستند و والدین تمام تلاش خود را میکنند تا بهترین  چیزها را برای کودکان خود فراهم کنند. پدر و مادر ها از همان زمان تولد به فکر ساختن آینده ای مطمئن و راحت برای کودکان خود هستند. ما میخواهیم راهی را به شما پدر و مادرها پیشنهاد دهیم که از آینده فرزندتان مطمئن باشید.

    همه ما خوب می دانیم با رشد فرزندانمان و گذشت سالها هزینه های تحصیلی، ازدواج، مسکن و حتی سرمایه ای برای شغل آینده فرزندانمان افزایش یافته و تامین این مبالغ نیاز به پس اندازی از امروز دارد و اگر از همین حالا که کودک هستند به فکر پس انداز برای آنها نباشیم نمیتوانیم انتظار زندگی خوبی برای آنها در آینده داشته باشیم.

    در بین حساب های پس انداز بانکی مختلف، و سرمایه گذاری در بورس و خریدن طلا و … بیمه عمر و تامین آتیه کودکان بیمه ما بهترین گزینه است زیرا هر سال با توجه به تورمی که برای ایران وجود دارد به آن اضافه میشود و این جدا از سودی است که سالانه به حساب بیمه ای کودکان ما واریز میشود.

    حتی از این بیمه میتوان برای جلوگیری و پیش بیمه اتفاقات و حوادث ناگواری مانند شکستن اعضای بدن، ابتلا به انواع سرطان ها و احتمال پیوند اعضا در آینده استفاده کرد. هر کدام از این اتفاقات اگر در هر مرحله از زندگی کودک شما اتفاق بیوفتد بیمه ما توسط بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری کودک شما که نزد او است تمام هزینه ها پرداخت میکند بدون اینکه حتی ذره ای از مبلغ اندوخته و پس انداز فرزند دلبند شما کم شود.

    اگر از کودکی به فکر خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری یا همان بیمه آتیه فرزندان برای کودک خود باشید به او یاد میدهید که چگونه میتواند با کمترین مبلغ ممکن پس انداز های بزرگ انجام دهد و آینده را برای خود و خانواده ای تشکیل میدهد به خوبی بسازد. همچنین خیالتان راحت است که اگر در زمان نوجوانی فرزندتان خدایی نکرده برای شما مشکلی به وجود آمد با پس اندازی که دارد میتواند آینده خود را تامین کرده و بسازد.

    شما می توانید از در آمد ماهیانه خود بخشی بسیار کوچک برای پس انداز بگذارید و آن را به حساب آتیه فرزندان بریزید. حق بیمه های پرداختی شما با اختصاص نرخ سود تضمینی در صندوق پس انداز شما انباشته می شود. این اندوخته، طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی قابل توجه و مطمئن را برای آینده مالی فرزندان شما فراهم می کند، به طوری که شما فکرش را هم نمیکنید که با مبلغی حدود 100 هزار تومان ماهانه بتوانید برای آینده فرزند خود پس انداز میلیاردی به جا بگذارید و آینده شغلی و خانوادگی او را بسازید.

    | مزیت بیمه آتیه فرزند چیست؟| بیمه ما |شرکت بیمه ما | وابسته به بانک ملت | سایت بیمه ما|بیمه عمر | بیمه مسئولیت
    بیمه آتیه فرزند| بیمه سرمایه گذاری فرزندان| بیمه پس انداز کودکان| بیمه عمر|

    بیمه عمر کودکان مزیت هایی دارد که برای سنین بالاتر به مقدار کمتری شامل میشود، به همین علت است که پیشنهاد تمامی شرکت های بیمه این است که کودکان خود را از بدو تولد بیمه کنید. حال برای اینکه متوجه ضرورت بیمه عمر از کودکی  و حتی نوزادی شوید چندین مورد را برای شما بررسی میکینم:

    1. بیمه های عمر کودکان با توجه به این که سن بیمه شدگان پایین می ‌باشند از لحاظ پوششی دارای شرایط خاصی می ‌باشند زیرا تقریبا در اکثر شرکت‌های بیمه ارائه پوشش‌های مختلف با توجه به سن فرد بیمه شده ارائه می‌شود که در زمان خرید این بیمه نامه باید آشنایی کافی با این بیمه نامه‌ها داشته باشید. بعضی از این پوشش ها در زمان نوزادی برای کودک وجود ندارد و از این رو مبلغ اندوخته او بیشتر میشود
    2. در برخی شرکت های بیمه، بیمه نامه های عمر معمولا برای کودکان زیر ۱۵ سال و در برخی از شرکت ها برای کودکان زیر ۱۲ سال پوشش امراض ارائه نمی‌شود و با پایان ۱۵ سالگی و یا ۱۲ سالگی فرزندان پوشش های امراض برای آن ها جاری می‌شود. در شرکت بیمه ما پوشش امراض از سن یک سالگی به بعد ارائه میشود و این برای رفاه حال کودک و رفاه حال والدین است.
    3. در کنار پوشش امراض، سرمایه فوت در حادثه ،نقص عضو حادثی و هزینه پزشکی در اثر حادثه از دیگر پوشش‌های این بیمه نامه است که دارای شرایط خاصی میتوان از آنها استفاده کرد. این پوشش ها نیز در شرکت بیمه ما خیلی زودتر نسبت به دیگر شرکت های بیمه ای فعال میشوند تا در صورت بروز حادثه برای پرداخت هزینه خانواده با مشکل مواجه نشوند.
    4. بیمه عمر کودکان از لحاظ بیمه‌ ای و از لحاظ سرمایه گذاری تفاوتی با بیمه نامه‌های عمر و سرمایه گذاری جامع ندارند، فقط مزیت مهم بیمه عمر کودکان این است که با توجه به پایین بودن سن افراد بیمه شده سرمایه گذاری شکل گرفته بسیار سودمند می شود. در واقع مبالغ حق بیمه‌های اندک ماهانه تبدیل به اندوخته بیمه‌ ای می‌شود که می‌تواند بسیار مناسب برای آینده و ساختن زندگی فرزندتان باشد.

    چند نکته وجود دارد که هنگام خرید بیمه عمر کودکان به آن توجه کنید:

    • در خرید بیمه عمر کودکان به این نکته توجه نمایید که شرکتی که انتخاب میکنید توانگری مالی بالایی داشته باشد تا در ارائه خدمات بیمه ‌ای در طول مدت داشتن این بیمه نامه و روند سرمایه گذاری خیالتان راحت باشد. یکی از این شرکت های بیمه ای که چندین سال متوالی دارای بالاترین سطح توانگری مالی است، بیمه ما میباشد و به دلیل داشتن پشتوانه ای مانند بانک ملت دیگر نیاز به هیچ نگرانی برای آینده فرزندتان نیست.
    • در انتخاب حق بیمه، مبلغی را انتخاب نمایید که نتیجه مطلوبی در زمان سرمایه گذاری برای فرزندتان داشته باشد. معمولا سطح متوسط برای پرداخت حق بیمه عمر و سرمایه گذاری برای کودکان سالانه دو میلیون تومان است.
    • مدت زمان بیمه نامه عمر فرزندتان را برای 30 سال انتخاب کنید، اگر بیمه نامه‌ تان مدت زمان کوتاه تری داشته باشد بعد از پایان مدت بیمه نامه نمی‌توانید مدت زمان بیمه نامه‌ تان را طولانی ‌تر کنید. اما در صورت انتخاب 30 سال میتوانید در مدت زمان کوتاه تری هم آن را برداشت کنید.

    برای دریافت مشاوره برای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری کودکان میتوانید از طریق همین سایت با مشاورن بیمه ای تماس حاصل فرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x