بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

بهترین زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث چه زمانی است؟

بهترین زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • بهترین زمان برای  تمدید بیمه نامه شخص ثالث چه زمانی است؟

    در بیمه شخص ثالث، شخص اول مالک اتومبیل، شخص ثانی شرکت بیمه و شخص ثالث فرد خسارت دیده در حوادث رانندگی است.

    بیمه نامه شخص ثالث یک بیمه اجباری و ضروری برای هر وسیله نقلیه موتوری است، حتی اگر قصد خارج کردن خودرو خود را از منزل نداشته باشید و به همین دلیل برای خودرو خود بیمه شخص ثالث خریداری نکنید به میزان روزهایی که این خودرو بدون بیمه است باید خسارت یا به اصطلاح جریمه پرداخت کنید.

    اعتبار بیمه نامه شخص ثالث شما از ساعت 12 شب، روزی که بیمه نامه را خریداری کرده اید شروع میشود و تا ساعت 12 شب آخرین روز بیمه نامه اعتبار دارد، پس بهتر است قبل از اینکه حتی یک ساعت از بیمه نامه شخص ثالث شما بگذرد برای تمدید بیمه نامه خود اقدام کنید، زیرا اگر بخواهید دقیقا همان روز آن را تمدید کنید ریسک بسیار بزرگی کرده اید.

    در ادامه این نوشته بهترین زمان برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث را به شما میگوییم تا از خطرات و جریمه هایی که ممکن است در هنگام نداشتن بیمه نامه شخص ثالث بری شما پیش آید جلوگیری کنید.

    عواقب دیر کرد بیمه نامه شخص ثالث را به طور کلی در ادامه برای شما می آوریم:

    • جریمه مالی:

    اگر با خودرویی که فاقد بیمه نامه شخص ثالث است در سطح شهر تردد کنید و پلیس راهنمایی رانندگی خودروی شما را متوقف کند؛ اتومبیلتان بلافاصله به پارکینگ منتقل میشود و شما علاوه بر هزینه تمدید بیمه و جریمه دیرکرد آن باید هزینه‌ های مربوط به پارکینگ را نیز بپردازید.

    • عدم امکان فروش خودرو:
    • خودرویی که فاقد بیمه شخص ثالث باشد باشد را نمی‌ توان خرید و فروش کرد.
    • مشکلات هنگام تصادفات رانندگی:

    در صورتی که بیمه شخص ثالث شما فاقد اعتبار باشد و تصادف کنید، چه مقصر باشید و چه خسارت دیده، مشکلات زیادی برای شما ایجاد می‌ شود؛ مخصوصا اگر فرد مقصر شما باشید تمامی هزینه‌ ها و خسارات مالی و جانی بر عهده شما است.

    بهترین زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث
    بهترین زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث| تمدید بیمه شخص ثالث|

    یادآوری برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث:

    برای اینکه تاریخ اتمام بیمه نامه شخص ثالث خود را فراموش نکنید و آن را به موقع تمدید کنید حتما این تاریخ را در جایی یادداشت کنید، حتی می ‌توانید برای این تاریخ در گوشی خود یک یادآور تنظیم کنید تا بدون فراموشی و گذشت موعد، بیمه شخص ثالث خود را به موقع تمدید نمایید.

    البته معمولا نمایندگی بیمه ای که از آن بیمه نامه شخص ثالث خود را خریداری کرده اید از یک هفته قبل به شما زنگ میزند و خبر میدهد که تاریخ تمدید بیمه نامه شخص ثالث شما نزدیک است، اما برای اینکه خودتان هم یادتان نرود و حق بیمه مورد نیاز را برای بیمه نامه خود کنار بگذارید حتما در تقویم این روز را علامت بزنید.

    تمدید زودتر از موعد بهتر از تمدید در روز آخر است:

    شما می ‌توانید حتی یک ماه زودتر از پایان مهلت بیمه نامه خود نیز، برای تمدید بیمه شخص ثالث اقدام کنید. با توجه به عواقبی که نداشتن بیمه شخص ثالث دارد و مشکلات احتمالی که در پی آن به وجود خواهند آمد، پیشنهاد ما همانطورکه در قیمت بالا هم برای شما شرح دادیم این است که به هیچ وجه تمدید آن را به آخرین روزهای پایان مهلت آن نیندازید.

    بهترین زمان برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث:

    بهترین زمان تمدید بیمه شخص ثالث یک هفته قبل از اتمام آن است لازم به ذکر است که تمدید زودتر از یک هفته بیمه نامه شخص ثالث زیاد به نفع شما نیست، زیرا همپوشانی دو بیمه نامه نیز از نظر اقتصادی به صرفه نیست و حتی در تخفیف سالیانه بیمه گذار نیز تاثیر می گذارد؛ بنابراین بهترین زمان تمدید بیمه شخص ثالث یک هفته قبل از اتمام بیمه است.

    بهترین زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث
    بهترین زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث| تمدید بیمه شخص ثالث|

    روش های تمدید بیمه نامه شخص ثالث:

    بیمه نامه شخص ثالث از اواخر سال 1399 تنها به صورت الکترونیکی صادر میشود و بیمه نامه فیزیکی به شما داده نمیشود، پس  مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی بیمه ها بی دلیل است و در شرایط کرونا انجام کارها از راه دور راحت تر است و ریسک ابتلا کمتر میشود. بنابراین میتوانید از طریق سایت و یا تماس با نمایندگی بیمه مورد نظر درخواست تمدید بیمه نامه شخص ثالث را ارائه دهید و بعد از آن برای اطمینان از صدور بیمه نامه میتوانید با مراجعه به سایت بیمه مرکزی یا دیگر  روش های استعلام که در نوشته های دیگری که در سایت موجود می باشد برای شما آنها را توضیح داده ایم، استعلام اصالت و صدور قطعی بیمه نامه شخص ثالث خود را دریافت کنید.

    حق بیمه، بیمه نامه شخص ثالث بر اساس وارد زیر محاسبه میشود:

    1. درصد تخفیف به سابقه راننده
    2. جریمه دیر کرد تمدید بیمه‌ نامه شخص ثالث( در صورتی که بعد از اتمام بیمه نامه قبلی، بیمه نامه جدیدی صادر نشود)
    3. تاریخ انقضای بیمه ‌نامه قبلی
    4. میزان پوشش مالی بیمه‌ نامه شخص ثالث که به انتخاب بیمه گذار متغیر است.
    5. تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث که با گذشت هر سال 10 درصد به آن اضافه میشود
    6. مدت اعتبار بیمه ‌نامه (کوتاه مدت یا یک ‌ساله)
    7. سال تولید و ساخت خودرو
    8. تعداد سیلندر و کاربری خودرو

    دریافت بیمه نامه شخص ثالث با تخفیف های بالا و قیمت پایین از کدام شرکت بیمه ای بهتر است؟

    شرکت بیمه ما با داشتن توانگری مالی یک طی چندین سال متوالی، توانسته است نظر اکثر بیمه گذاران در هر رشته بیمه ای مخصوصا در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی به خود جلب کند همچنین با پرداخت بالاترین خسارت ها در سال های اخیر که میلیاردی بوده است رضایت بیمه گذاران را فراهم کرده است و آنها را بابت خرید بیمه نامه های دیگر همچون آتش سوزی و مسئولیت و …. مشتاق تر کرده است.

    این شرکت بیمه ای دارای پشتوانه های قوی و با سابقه ای همچون بانک معتبر ملت است و نیز با ارائه خدمات مناسب این روزهای کرونایی توانسته است مقدار زیادی از مشکلات مراجعه حضوری مردم عزیز ایران را برطرف کند و محافظ سلامت و جان مردم ایران باشد. تمامی بیمه گذاران با اطمینان خاطر میتوانند اقدام به صدور شخص ثالث بیمه ما، به صورت آنلاین کنند.

    شما نیز میتوانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مشاوران بیمه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کامل درباره بیمه نامه مورد نظر، اقدام به خریداری و دریافت آن درب منزل در هر کجای کشور که هستید کنید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری با وجود شروع پیک جدید کرونا نباشید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x