بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

0 تا 100 استعلام بیمه ماشین با کد ملی

استعلام بیمه ماشین با کد ملی
2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • استعلام بیمه ماشین با کد ملی

    در زمان خرید و فروش خودرو مهمترین چیزی که برای خریدار اهمیت دارد، بیمه خودرو مورد نظر است، به طور کلی هر خودرو سواری و باری دارای دو بیمه‌ ی شخص ثالث و بیمه‌ ی بدنه است. یعنی هرگونه خسارتی که در حین استفاده از خودرو به آن و اشخاص ثالث وارد شود، بیمه آن را مطابق با چهارچوب و قوانین قرارداد پرداخت خواهد کرد.

    پس قبل از خرید یک وسیله نقلیه باید استعلام هر دو بیمه و مخصوصا بیمه شخص ثالث را بگیرید زیرا بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری  برای خودرو است و نداشتن آن باعث  میشود شما جریمه شوید.

    به این نکته توجه داشته باشید که بیمه های شخص ثالث تنها برای خسارت های جانی است و خسارت های مالی را برای بیمه گذار در بر نمیگیرد و برای دریافت خسارت های مالی باید بیمه بدنه برای خودرو داشته باشید که قیمت این بیمه در شرکت های بیمه ای مختلف متفاوت است و همچنین سقف پوشش های این بیمه نامه نیز در شرکت های بیمه ای فرق دارد.

    پوشش جانی بیمه شخص ثالث شامل دیه فوت، ارش یا دیه در صورت  نقص عضو و هزینه پزشکی است. از کاربردی ‌ترین نکات بیمه ثالث این است که اگر در حادثه ‌ای شخص زیان ‌دیده بابت آسیب جانی از شرکت بیمه دیه یا ارش گرفته باشد لازم است بداند شرکت بیمه موظف است علاوه بر خسارت پرداخت شده، مبلغی هم به عنوان هزینه پزشکی پرداخت کند تا زیان ‌دیده بتواند آسیب ایجاد شده را جبران کند.

    یکی از شرکت های بیمه ای که به تمامی تعهدات بیمه ای خود عمل میکند، شرکت بیمه ما است که پشتوانه قوی مانند بانک ملت دارد و توانسته است با وجود سابقه 10 ساله ای که دارد نظر تعداد زیادی از مردم عزیز کشورمان را به خود جلب کند و بیمه نامه های زیادی را در رشته های بیمه ای مختلف را صادر کند و نیز در بین شرکت های بیمه ای با بالاترین میزان صدور بیمه نامه قرار گیرد.

    استعلام بیمه ماشین با کد ملی
    استعلام بیمه ماشین با کد ملی| استعلام ماشین|

    یکی از راه های استعلام بیمه مورد نظر برای خودرو ها، استعلام بیمه ماشین با کد ملی است.

    از کجا باید استعلام بیمه ماشین با کد ملی بگیریم؟

    برای اینکه بتوانید اصالت بیمه شخص ثالث را دریافت کنید لازم است به سامانه سنهاب مراجعه کنید. این سامانه یکی از سامانه‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که می‌توان در آن اصالت همه بیمه‌ نامه ‌ها را مشاهده کرد. بعد از اینکه روش مورد نظر خود را برای  دریافت استعلام انتخاب کردید، اطلاعات مورد نیاز و گفته شده را وارد میکنید.

    چگونه با کد ملی استعلام بیمه ماشین بگیریم؟

    برای استعلام بیمه شخص ثالث می‌توانید با داشتن شماره بیمه و کد ملی شخص بیمه‌گذار این کار را انجام دهید. در حال حاضر می‌توان استعلام بیمه شخص ثالث را به دو روش پیامکی و از طریق سایت بیمه مرکزی پیگیری کرد.

    استعلام بیمه ماشین با کد ملی
    استعلام بیمه ماشین با کد ملی| استعلام ماشین|

    استعلام بیمه ماشین با کد ملی از طریق پیامک:

    یکی از ساده‌ترین راه‌های استعلام بیمه شخص ثالث، از طریق پیامک است. برای استعلام بیمه از طریق پیامک، در نهایت باید همه‌ی پیام‌ها به سامانه‌ی 30002621 ارسال شود.

    روش اول : شماره بیمه نامه چاپ شده * کدملی بیمه گذار *

    روش دوم: کد یکتای بیمه نامه * کد ملی بیمه گذار*

    روش سوم: * VIN کد ملی متعلق به شماره همراه استعلام کننده *

    با هرکدام از این سه روش به راحتی می‌توانید استعلام بیمه شخص ثالث خود را دریافت کنید.

    استعلام بیمه ماشین با کد ملی از سایت بیمه مرکزی:

    از روش‌های استعلام بیمه خودرو و همچنین استعلام بیمه نامه شخص ثالث و بدنه، مراجعه به وب سایت یا سامانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

     با مراجعه به این وب سایت می‌توانید اسم شرکت بیمه، شماره بیمه نامه، شماره تلفن همراه و همچنین کد ملی خود را وارد کنید و بعد از آن وضعیت بیمه نامه شخص ثالث یا بدنه خود را مورد بررسی قرار دهید.

    استعلام بیمه ماشین با کد ملی
    استعلام بیمه ماشین با کد ملی| استعلام ماشین|

    روش دیگر استعلام بیمه ثالث در این سامانه، وارد کردن کد یکتای بیمه شخص ثالث و یا کد ملی است. لازم به ذکر است که این روش برای بیمه نامه‌های جدید در نظر گرفته شده است و برای این کار نیز باید مراحل زیر را طی کنید:

    1. ابتدا باید به وب سایت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران وارد شوید.
    2. سپس گزینه‌ ی سوابق بیمه خودرو را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه با دو گزینه ثبت استعلام جدید، پیگیری استعلام روبه‌ رو خواهید شد. حالا با توجه به قصد و نیازی که دارید، باید یکی از این گزینه ‌ها را انتخاب کنید.
    3. در قسمت بعدی فرمی برای شما باز می‌شود که باید با توجه به اطلاعات شخص بیمه گذار فرم را پر کنید. شماره تلفن همراه وارد شده در این بخش جهت احراز هویت، حتما باید به نام فرد بیمه گذار باشد. در غیر این صورت کد تاییدیه برای آن ارسال نخواهد شد.
    4. پس از پر کردن این فرم، درصورت درست بودن شماره تلفن همراه پیامکی جهت تایید اطلاعات و احراز هویت برای شما به عنوان شخص بیمه گذار ارسال می‌ شود.
    5. کد دریافت شده را وارد کنید و دوباره گزینه تایید را بزنید.
    6. اگر شماره تلفن همراه و کد تاییدیه درست وارد شده باشد، پیامکی با محتوای کد پیگیری برای شما ارسال می‌ شود.
    7. با استفاده از این کد و لینک ارسال شده در پیامک می ‌توانید سوابق بیمه ‌ای خود را دریافت کنید.

    میتوانید برای دریافت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از بیمه ما با تخفیفات ویژه و با قیمت پایین تر از دیگر شرکت های بیمه ای به سایت بیمه ما مراجعه کنید و با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل فرمایید و بیمه مرود نظر خود برای هر وسیله نقلیه ای که دارید را تهیه فرمایید و تمامی خسارت های مالی وجانی را به طور کامل بیمه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    2 1 رای
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x