بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

ثبت نام برای استخدام بیمه ما

استخدام بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • استخدام بیمه ما

    Ma” Insurance. Hiring Staff

    استخدام در این عصر و زمان واقعاً یک چالش است. طوری که در بیشتر مواقع موقعیت های استخدام و کاری به ویژه برای جوانان محدود می شود.

    بر اساس گزارش جدید دفتر بین المللی کار (ILO) نزدیک به یک میلیارد نفر در سراسر جهان، تقریباً 30 درصد از کل نیروی کار جهانی، بیکار یا کم کار در کشورهای صنعتی و در حال توسعه هستند. این سازمان در گزارش خود با عنوان «اشتغال جهانی » وضعیت اشتغال جهانی را «وخیم» می نامد. سازمان بین‌المللی کار هشدار می‌دهد که افزایش تعداد «فقیران شاغل» خطر تشدید آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی ناشی از نرخ بالای بیکاری را دارد.

    در ثروتمندترین کشورهای جهان، اعضای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، حداقل 34 میلیون نفر بیکار هستند. در اتحادیه اروپا، بیکاری در سال گذشته به طور متوسط به 11.3 درصد از نیروی کار افزایش یافت و فرانسه، آلمان، ایتالیا و سوئد افزایش قابل توجهی را ثبت کردند.

    از سوی دیگر، در ایالات متحده، ایجاد شغل تشدید شده و بیکاری به زیر 5 درصد رسیده است. نرخ بیکاری نیز در بریتانیا کاهش یافته است. با این حال، در هر دو کشور، نابرابری درآمدی بیشتر شده است.

    در میان کشورهای آمریکای لاتین، کلمبیا افزایش بیکاری را از 8 به بیش از 10 درصد نشان داد. در کشورهای جنوب صحرای آفریقا و بسیاری از بخش‌های آسیا، داده‌های مربوط به بیکاری مستقیم به سختی وجود دارد، اما مشکلات بیکاری گسترده و فقر در این مناطق کم درآمد وجود دارد.

    استخدام بیمه ما
    استخدام بیمه ما

    این سازمان جهانی بر این باور است که برای معکوس کردن فقر، بیکاری و اشتغال ناقص که اکنون در بسیاری از نقاط جهان حاکم است، چیزی جز تعهد مجدد بین المللی به اشتغال کامل لازم نیست.

    بیکاری نه تنها بی رحمانه، بلکه زیانبار است که فرض کنیم برای درمان بیکاری کاری نمی توان انجام داد، که به اصطلاح «رشد بیکاری» (زمانی که تولید ناخالص داخلی یا تولید ناخالص داخلی یک کشور بدون رشد شغلی قابل توجهی رشد می کند) بهترین چیزی است که می توان امیدوار بود

    درمان بیکاری  کار آفرینی، ایجاد شغل و رقابت آزاد برای مشاغل است. تا جایی که این واقعیت ساده در جامعه ما به رسمیت شناخته شود.

    موثریت شرکت بیمه “ما” در ایجاد شغل و کار آفرینی برای مردم عزیز کشور:

    استخدام جوانان و ایجاد فرصت های شغلی در شرکت بیمه “ما”

    شرکت بیمه ما یک شرکت سهامی عام و یکی از شرکت های بیمه خصوصی در ایران است که با شراکت ( شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، شرکت تعاونی اعتبارکارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، شرکت تعاونی خردمندان صابر عصر، شرکت بانک ملت، شرکت گروه مالی ملت، شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سایر سهامداران حقیقی و حقوقی ) در تاریخ 15/04/1390 هجری شمسی پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است

    و از آن زمان تا کنون با به کار گیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه توانسته است به جایگاه بالایی در میان شرکت های بیمه در کشور دست یابد. شرکت بیمه ما بیست و سومین شرکت بیمه در ایران است این شرکت توسط جواد فرشباف ماهریان رئیس کل وقت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نامگذای شده است.

    شرکت بیمه ما با ایجاد بیشتر از 40 شعبه و واگذاری و اجازه فعالیت 2000 نماینده رسمی در سراسر جمهوری اسلامی ایران در انواع مختلف رشته های بیمه  در راستای ارائه خدمات در زمینه بیمه های زندگی و غیر زندگی با اهداف (ایجاد ترکیب بهینه پرتفوی بیمه ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضعیت صنعت بیمه کشور، کسب

    سهام بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق اتخاذ سیاست های بازار یابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیر دولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه های تولیدی در سه سال اول فعالیت، حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه خدمات بیمه ای مطلوب و مناسب) فعالیت کرده

    و برای هزاران نفر در سراسر کشور شغل و فضای کاری ایجاد نموده است و باعث شده است تا هزاران نفر از جوانان به نحوی در این شرکت و نمایندگی های آن در سراسر کشور مشغول شوند و با این فرآیند به اقتصاد و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای جوانان کشور شده است.

    شرکت بیمه “ما” همیشه در حال خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است. در رتبه بندی سال 1396 هجری شمسی شرکت های برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بیمه ما در میان دویست شرکت برتر ایران رتبه 151 را بدست آورد. همچنین طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1400 نیز شرکت بیمه “ما” بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت های بیمه در سرزمین اصلی به خود اختصاص داده است.

    استخدام بیمه ما
    استخدام بیمه ما

    ناگفته نماند که شرکت بیمه ما سود هر سال را در همان سال به حساب بیمه ای بیمه گذاران واریز می کند پس در این صورت در سال بعد به این سود افزوده هم دوباره سود تعلق می گیرد و مبلغ اندوخته بالاتر می رود که شرکت های بیمه دیگر این کار را انجام نمی دهند که این خود یکی دیگر از بزرگترین مزیت های بیمه عمر ما است.

     

    سقف پوشش های بیمه عمر شرکت بیمه “ما” نسبت به دیگر شرکت های بیمه موجود در کشور بالاتر است

     

    با وارد شدن به سایت بیمه “ما” شما می توانید از تمام نقاط کشور، و بدون تحمل ترافیک سنگین و با بهینه سازی در وقت خود می توانید انواع بیمه را خریداری و یا هم با متخصصین و کارمندان فنی این شرکت با تماس به شماره های درج شده در وبسایت صحبت کنید.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع بیمه نامه به وبسایت بیمه ما (https://bimema.ir) مراجعه کنید و برای مشاوره و صحبت با متخصصین فنی و کارمندان شرکت بیمه “ما” به شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x