بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

ازکی بیمه ما بخریم؟

ازکی بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • ازکی “بیمه ما” را دریافت کنیم؟

    شركت بیمه ما یکی از شرکت‌های بیمه خصوصی کشور است که به‌ عنوان یک شرکت سهامی عام از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت بنا بر مجوز بیمه مركزی ایران اجازه صدور و ارائه انواع خدمات بیمه‌ای از قبیل بیمه آتش‌ سوزی، مسئولیت، مهندسی، نفت و انرژی، اشخاص و عمر انفرادی، اشخاص گروهی، اتومبیل و باربری و هواپیما را دارد.

    ده درصد سهام این شرکت متعلق به بانک ملت و شرکت گروه مالی ملت و پانزده درصد آن هم متعلق به کارکنان بانک ملت (تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت و تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت است. مابقی سرمایه شرکت نیز از سوی چند شرکت سرمایه‌گذاری و اعتباری در زمینه فناوری و صنایع نفت از جمله شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان، شرکت تعاونی خردمندان صابرعصر، شرکت مدیریت سرمایه آتیه‌ خواهان و … تامین شده است.

    در رتبه ‌بندی اعلام شده در سال ۹۶ و بر اساس داده‌های صورت های مالی مربوط به سال مالی ۹۵، این شرکت بیمه‌ای با کسب رتبه 151 یکی از شرکت‌های برتر ایران در میان دویست شرکت بود. طبق اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۶ شرکت بیمه ما بالاترین نسبت توانگری را در میان شرکت‌های بیمه در سرزمین اصلی به خود اختصاص داده‌ و در حال حاضر نیز سرمایه شرکت چیزی نزدیک به 1000 میلیارد ریال است.

    ازکی بیمه ما
    ازکی بیمه ما|از بیمه ما بخریم|

    ایجاد شبكه توزیع گسترده برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای در دو بخش بیمه‌ های زندگی و غیر زندگی در سراسر كشور یکی از اهداف شرکت بیمه ما بوده و هست. درحال حاضر نیز شرکت بیمه مذکور با بیش از 40 شعبه و 2000 نماینده در سراسر كشور دارد که در انواع رشته‌های بیمه فعالیت می‌ كنند.  این شرکت همچنین به‌ منظور در جهت توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه با ارائه مشاوره کارشناسانه در امر بیمه‌گری و برای عرضه پوشش‌های بیمه‌های خرد با قیمت‌های ارزان و پوشش‌های بیمه های كلان با قیمت‌های رقابتی، اقدام به طراحی و ارائه طرح‌های نوین بیمه‌ای و با اتکا به فناوری‌های نوین اطلاعاتی کرده است.

    یعنی علاوه بر انجام عملیات بیمه‌ای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه (از جمله آتش‌سوزی، اتومبیل، مسئولیت، مهندسی، انرژی، اشخاص، عمر و سرمایه‌گذاری، باربری، درمان، حوادث)، تحصیل پوشش بیمه‌های اتکائی در داخل یا خارج از کشور در رابطه با بیمه‌های صادره در چارچوب ضوابط بیمه مرکزی ایران و همین‌طور قبول بیمه‌های اتکائی از موسسات بیمه داخلی یا خارج از کشور در حدود مقررات مربوط، مشروط بر رعایت ظرفیت نگهداری شرکت و ضوابطی که بیمه مرکزی اعلام می‌کند، هم در دستور کار شرکت بیمه ما قرار دارد.

    ازکی بیمه ما
    ازکی بیمه ما|از بیمه ما بخریم|

    این شرکت با سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، ذخائر و اندوخته‌های فنی و قانونی در چارچوب ضوابط شورای عالی بیمه، یکی از فعال‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای در کشور است که چتر حمایتی گسترده‌ای برای بیمه‌گذار ایجاد می‌کند و به همین دلیل هم چندین و چند تقدیرنامه و تندیس در کارنامه کاری خود دارد. برخی از این افتخارات عبارتند از:

    • جایزه ملی مدیریت ایران
    • جایزه استاندارد 34000
    • تندیس روابط‌عمومی برتر صنعت بیمه
    • جایزه ملی محیط‌زیست
    • لوح تقدیر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

    این شرکت بیمه ای در رشته های بیمه ای مختلفی مانند بیمه های خودرو، بیمه های اشخاص و بیمه های خاص، بیمه های عمر و سرمایه گذاری، بیمه های مسئولیت، بیمه های مهندسی، بیمه اسب و… فعالیت میکند.

     معروف ترین و پر فروش ترین بیمه نامه ی شرکت “بیمه ما” عمر و سرمایه گذاری و بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی است زیرا این شرکت توانسته در سال 1399 به بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری خود 41 درصد سود را ارائه دهد؛ این شرکت بیمه ای جز معدود شرکت های بیمه ای است که بیمه تکمیلی انفرادی را به بیمه گذاران خود ارائه میدهد و برای داشتن آن نیاز به هیچ بیمه گر پایه ای ندارد و تنها با داشتن بیمه عمر و سرمایه گذاری با مبالغ بسیار کم امکان خرید  بیمه های تکمیلی را فراهم میکند.

    ازکی بیمه ما
    ازکی بیمه ما|از بیمه ما بخریم|

    همچنین بیمه ما در چند هفته اخیر به دلیل پرداخت خسارت میلیاردی برای یک حادثه رانندگی مورد توجه بسیاری از مردم برای خرید بیمه های شخص ثالث و بیمه بدنه قرار گرفته است. به دلیل اینکه این شرکت بیمه ای  دارای سطح توانگری مالی یک و مجوز اتکایی است بیمه گذاران با خیال راحت میتوانند بیمه نامه هایی که امکان خسارت های بالا را دارند از این بیمه درخواست کنند.

    برای اینکه بتوانید به راحتی و در کمترین زمان اطلاعات مورد نیاز برای بیمه ها ی مختلف را به دست آورید و بتوانید به راحتی بیمه مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید یا در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و اینستاگرام به مشاوران ما پیام دهید تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود و بعد از پر کردن اطلاعات لازم به سرعت بیمه نامه برای شما صادر و درب منزل شما ارسال شود.

    نظرات و پیشنهادات خود را در کامنت ها برای ما بنویسید.

    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x