بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

ارتباط بانک ملت با بیمه ما

ارتباط بانک ملت با بیمه ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • ارتباط بانک ملت با بیمه ما چیست؟

    ارتباط بانک ملت با بیمه ما در این است که اصلی ترین و مهمترین پشتوانه بیمه ما بانک ملت است تمام کارکنان بانک ملت جزو سهامداران این بیمه محسوب میشوند. یکی از دلایلی که اوایل شروع کار بیمه ما مردم به آن اعتماد میکردند و سرمایه خود را در این بیمه قرار میداند همین پشتوانه بودن بانک ملت بود. اما به مرور زمان با شرایط و مزیت های بالا و فوق العاده شرکت بیمه ما نسبت به دیگر بیمه های آن زمان مردم دیگر تنها به پشتوانه این بیمه توجه نمیکردند.

    بخاطر مزیت های بالا و قیمت های مناسب بیمه نامه ها به سمت این بیمه کشیده شدند. به طوری که بیمه ما توانست با اعتماد مردم از زمان تاسیس تا به حال توانگری مالی خود را در سطح یک که بالاترین و بهترین سطح مالی است نگهدارد و به یک بیمه اتکایی تبدیل شود.

    که میتواند دیگر شرکت های بیمه ای را هم بیمه کند. البته به اشتباه بعضی ها بیمه ملت را به دلیل تشابه اسمی به بیمه بانک ملت میشناسند در صورتی که تنها بیمه”ما” است که پشتوانه آن بانک ملت است. بعضی ها هم فکر میکنند که شرکت بیمه ما زیر نظر بانک ملت است که این نیز اشتباه است زیرا؛ تمامی بیمه ها از جمله بیمه ما زیر نظر بیمه مرکزی قرار دارند و بانک ها و موسسات تنها سهامداران آن هستند.

    بهتر است اگر قصد پس انداز پول و سرمایه خود در بانک ملت را دارید به جای آن در شرکت بیمه ما سرمایه گذاری کنید تا هم علاوه بر اطمینان داشتن از اینکه بانک ملت پشتوانه این بیمه است از مکان سرمایه گذاری خود خیالتان راحت باشد و هم مطمئن باشید که سود بسیار بیشتری از بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ما میتوانید دریافت کنید.

    البته افرادی که سرمایه گذاری های بالا در بانک ملت انجام میدهند و به عنوان مشتری مهان نامیده میشوند میتوانند سرمایه و پس انداز خود را در صندوق های بانک ملت در برابر عوامل مختلف مانند سرقت، آتش سوزی، انفجار و بلایای طبیعی بیمه کنند.

    این طرح در سال 1399 با حضور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملت و بیمه “ما” برای اولین بار رونمایی و اجرا شد و نام آن را صندوق اجاره ای  و طرح مشترک بیمه “ما” و بانک “ملت” نامگذاری کردند. همانطور که در بالاتر هم مطرح کردیم طرح صندوق اجاره ای  یک بیمه نامه  با پوشش آتش سوزی، انفجار، سرقت و بلایای طبیعی برای محافظت از صندوق‌های اجاره‌ای مشتریان بانک ملت است که  به صورت همزمان به مشتریان این بانک در سراسر کشور ارائه می شود و اگر موفقیت آمیز باشد برای دیگر بانک ها هم از این طرح استفاده میکنند.

    ارتباط بانک ملت با بیمه ما
    ارتباط بانک ملت با بیمه ما| رابطه بانک ملت با بیمه ما| ارتباط بانک ملت با بیمه ما چیست؟| بانک ملت| بیمه ما|

    همانطور که تا به حال بیمه ما و بانک ملت نوآوری های زیادی را برای رضایت مشتریان بانک ملت و بیمه ما اجرا کرده اند این بار هم این طرح به‌ منظور ایجاد هم ‌افزایی بین بانک و بیمه و جلب رضایت مشتریان بانک و توجه به اصل نوآوری، برای اولین بار در صنعت بانکداری و صنعت بیمه جهت خدمات رسانی به مشتریان بانک ملت توسط شرکت بیمه “ما” ارائه میشود.

    همچنین مشتریان مهان بانک ملت میتوانند از خدمات بالای بیمه های تکمیلی، بیمه ما استفاده کنند به طوری که مشتریان مهم بانک ملت کاملا تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه ما قرار میگیرند، بیمه تکمیلی بیمه ما به صورت انفرادی قابلیت انجام شدن را دارد و برای همین از طرفداران زیادی برخوردار است.

    مشتریان مهان علاوه بر دریافت بیمه تکمیلی از بیمه ما میتوانند از تخفیف های مناسبی برای بیمه های خودرو بیمه های حوادث انفرادی و بیمه های مسافرتی  و…. بهره مند شوند. به همین صورت است که بانک ملت و بیمه ما همیشه در کنار هم قرار میگیرند.
    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    اشتراک گذاری :

    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x