بیمه ما |فرا بیمه ما|بیمه عمر ما|بهترین بیمه عمر

طرح های جدید و ویژه بیمه ما

آموزش رایگان نمایندگان

آموزش رایگان نمایندگان
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • آموزش رایگان نمایندگان بیمه عمر و سرمایه گذاری

    در چند سال اخیر درخواست ها برای دریافت نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری افزایش یافته است و قشر جوان و تحصیل کرده به سمت این شغل قدم برداشته اند زیرا میدانند در مدت کوتاهی میتوانند درآمد خوبی داشته باشند! شرکت بیمه ما که از بهترین شرکت های بیمه ای خصوصی ایران است به دلیل بالا رفتن میزان متقاضیان برای بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری اقدام به اعطای کد نمایندگی بیمه های عمر و سرمایه گذاری کرده تا بتواند هم بازار کاری را برای جوانان ایران ایجاد کند و هم نیاز مردم عزیز ایران را به این نوع بیمه نامه برطرف کند و آینده ای زیبا و پر از امید برای آنها ایجاد کند.

    همانطور که در مقالات قبلی درباره نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری مطالعه کردید، دریافت کد نمایندگی بیمه های زندگی از شرکت بیمه ما مزایای زیر را برای شما دارد:

    1. داشتن بازار کار وسیع با مشتریان 80 میلیون نفری و بیشتر از آن.
    2. این شغل را میتوانید به عنوان شغل دوم و پاره وقت برای خود در نظر بگیرید که در اوقات فراقت آن را انجام میدهید.
    3. درامد ماهانه بالا به دلیل داشتن مخاطبان بالا برای این بیمه نامه.
    4. پرداخت نکردن هیچ هزینه ای برای شروع کار و تاسیس دفتر و نیاز نداشتن به هیچ وسیله کاری.
    5. کار با بهترین شرکت بیمه ای از نظر مردم و بیمه مرکزی.
    6. پرداخت نکرده هزینه ای برای تبلیغات و داشتن مشتری از همان ابتدای دریافت کد نمایندگی.
    7. امنیت شغلی کامل.
    8. ساعت کاری منعطف و بسته به وقت های آزاد شما.

    برای دریافت نمایندگی های بیمه عمر و سرمایه گذاری، بعد از قبولی در آزمونی که توسط پژوهشکده بیمه به صورت رسمی صورت میگیرد نمایندگان تازه وارد در این حوزه ابتدا باید آموزش های لازم را برای چگونگی فروش و چگونگی صدور بیمه نامه را توسط نماینده قدیمی و با تجربه بیمه ببیند که به عنوان سرپرست آنها میباشد ولی میتوانند از همان ابتدا شروع به دریافت بیمه گذار برای بیمه های عمر و سرمایه گذاری زیر نظر نماینده مسئول کنند تا بتوانند به طور کامل این کار را یاد بگیرند و البته مسئولیت تمام اتفاقات اگر اشتباهی صورت گرفت با نماینده ارشد او است.

    آموزش رایگان نمایندگان
    آموزش رایگان نمایندگان| آموزش نمایندگان| آموزش فروش| آموزش بیمه به نمایندگان|

    اگر هنوز طبق تصورات غلطی که در جامعه وجود دارد بر این باورید که شرکت های بیمه‌ ای کلاهبردار هستند و پول مردم را میخورند هرگز نخواهید توانست نماینده بیمه خوبی چه در شرکت بیمه ما و چه در سایر شرکت های بیمه ای خصوصی و دولتی باشید.

    پس قدم اول شما برای فروش بیمه نامه و تبدیل شدن به یک نماینده بیمه موفق این است که اول تمامی سوالات ذهنی خود را پاسخ دهید و با تمام وجود به کاری که می کنید اعتقاد قلبی داشته باشید و بدانید با وجود تمام کاستی های موجود و مشکلاتی که در همه صنف ها هست در صنعت بیمه نیز این مشکلات وجود دارد ولی شما باید به خود و کار خود اعتماد داشته باشید و بهترین بیمه نامه را به بیمه گذاران خود پیشنهاد کنید.

    آموزش هایی که برای نمایندگان تازه وارد به صنعت بیمه عمر و سرمایه گذاری صورت میگیرد کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای فرد تازه وارد ندارد همچنین نماینده ارشد میتواند به فرد تازه وارد در شهری که او قرار دارد مشتری معرفی کند که در این صورت هر دو طرف سود مناسبی از فروش بیمه نامه دریافت میکنند .

    در بیمه های عمر و زندگی نوع آموزش به نماینده تازه وارد بسیار متنوع تر است. برای مثال این آموزش به صورت آنلاین و یا حضوری، بسته به شرایط هر دو طرف و مخصوصا نماینده تازه وارد است. ساعت های آموزش قاعده و قانون خاصی ندارد و هر زمان که هم نماینده ارشد و هم نماینده تازه وارد مایل بودند میتوانند جلسات آموزش را برگزار کنند، همچنین نماینده تازه وارد در روند صدور بیمه نامه میتواند در هر کجا که با مشکل مواجه شد سوال خود را از نماینده ارشدی که مسئول آموزش به او است بپرسد.

    شما به عنوان یک نماینده فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری در شرکت بیمه ما باید به مبانی فنی و اصولی این بیمه نامه تسلط کامل داشته باشید پوشش های بیمه ای را بشناسید سقف تعهدات شرکت را برای هر پوشش بدانید و اطلاعات کامل و درست را به مشتریان خود منتقل کنید و این کار تنها از طریق داشتن اطلاعات کامل از این بیمه نامه امکان پذیر است که نماینده بیمه ارشد و راهنمای شما این موارد را به طور کامل به شما آموزش دهد.

    همچنین سرپرست شما مراحل فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری را به شما  به طور کامل به شما آموزش میدهد؛ ما در ادامه این مراحل را به صورت مختصر به شما میگوییم:

    • جلب توجه مشتری
    • اعتماد سازی مشتری
    • شناسایی نیازهای مشتری
    • تبدیل نیاز مشتری به خواسته
    • ارائه بیمه نامه های متناسب با نیاز مشتری
    • رفع بهانه ها و اعتراضات مشتری
    • نهایی کردن و فروش بیمه
    • گرفتن مشتری ارجاعی

    برای دریافت نمایندگی بیمه عمر و سرمایه گذاری که سود بالایی برای شما داشته باشد و نیز در زمینه آموزش از بهترین نماینده های خود استفاده کند و شما را در مدت کوتاهی به نماینده بیمه عمر و سرمایه گذاری موفقی تبدیل کند میتوانید به سایت www.bimema.ir  مراجعه کنید و با مشاوران این شرکت بیمه ای صحبت های لازم را انجام دهید تا از سازگار بودن این شغل با روحیات خود و موفق شدن در این صنعت اطمینان پیدا کنید.
    Protected By Copyscape

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    1 دیدگاه
    بیشترین رأی
    تازه‌ترین قدیمی‌ترین
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    نماینده شدن

    اشتراک گذاری :

    1
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x